اقدامات و طرح‌های جدید پلیس راهور شهرستان بناب در راستای روانسازی تردد و کاهش ترافیک در خیابان همیشه شلوغ دانشجوی بناب | پایگاه اطلاع رسانی صدای بناب
اقدامات و طرح‌های جدید پلیس راهور شهرستان بناب در راستای روانسازی تردد و کاهش ترافیک در خیابان همیشه شلوغ دانشجوی بناب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب پلیس راهور بناب طی ماه‌های اخیر با اقدامات کارشناسی شده و استفاده از تجربیات شهروندان به خصوص کسبه و ساکنین هسته مرکزی شهر بناب توانسته اقدامات بسیار خوبی در راستای روانسازی تردد و کاهش ترافیک انجام بدهد.

 

طی ماه‌های اخیر پلیس راهور بناب با دو طرفه کردن خیابان آب، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در میدان فرهنگیان ۳ و اقدامات بسیار مناسب در خیابان دانشجو از جمله نصب گلدان در ضلع غربی آن در راستای جلوگیری از پارک خودرو بستن تقاطع دانشجو به خیابان مطهری) با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک در خیابان مطهری) توانسته تا حد بسیار خوبی باعث کاهش ترافیک در این مسیر ها شود.

 

لازم به ذکر است دوربین رسانه مردمی صدای بناب در همین راستا امروز عصر راس ساعت ۱۸:۳۰ که به گفته شهروندان شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین زمان ممکن است در خیابان دانشجو حاضر و گزارشی از این خیابان پرتردد تهیه کرد که نشان می‌دهد طرح‌های پلیس راهور بناب تا حد خوبی توانسته باعث کاهش ترافیک در این خیابان شود.

 

اما به گفته شهروندان علاوه بر اقدامات بسیار خوب پلیس راهور بناب مسئولان شهرستان به خصوص شهرداری می‌بایست برای مسیر گشایی و ممانعت از افزایش حضور مطب‌های پزشکان و داروخانه در خیابان دانشجو اقداماتی را انجام بدهد تا شاهد روانسازی تردد در هسته مرکزی شهر بناب باشیم.

 

در انتها جا دارد از تمامی شهروندان عزیز و فهیم شهرستان بناب تقاضا کنیم که با رعایت مقررات راهنمایی رانندگی و حقوق شهروندی به خصوص از پارک دوبل در خیابان دانشجو و سایر نقاط هسته مرکزی شهر در کاهش ترافیک شهری بناب تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.