راهپیمایی باشکوه مردم بناب همزمان با ۲۲ بهمن | پایگاه اطلاع رسانی صدای بناب
راهپیمایی باشکوه مردم بناب همزمان با ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز همزمان با آخرین روز از ایام الله دهه مبارک فجر جمع بسیار زیادی از مردم شهرستان بناب با حضور در خیابان‌های هسته مرکزی شهر بناب در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

 

حرکت جمعیت چندین هزار نفری مردم بناب در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل مصلی بناب آغاز و پس از گذر از خیابان‌های زرگران و شهید باهنر مجدداً در مقابل مصلی شهرستان تجمع و شعارهای انقلابی دادند.

 

مردم ولایت مدار شهرستان بناب در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم کودککش اسرائیل برخورد جدی جوامع بین المللی با این رژیم منحوس را خواستار شدند.

 

در بخشی دیگر از این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب ضمن محکوم کردن آمریکا و سایر قدرت‌های غربی در حمایت از رژیم کودککش اسرائیل گفت: مردم فلسطین همیشه مورد حمایت انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و خواهند بود و ما هیچگاه از آنها دوری نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله طالبی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: امروز مردم بناب با حضور هزاران نفری در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و همین جمعیت می‌بایست در ۱۱ اسفند سرنوشت شهرستان و کشور خود را مشخص کنند.