آتش نشانان افراد دلسوز و فداکار هستند / به دنبال خرید نردبان مکانیزه مرتفع هستیم
آتش نشانان افراد دلسوز و فداکار هستند / به دنبال خرید نردبان مکانیزه مرتفع هستیم
رئیس شواری اسلامی بناب علی پورجعفر رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن تبریک هفته. دفاع مقدس و روز آتش نشانی به تمامی آتش نشانان وزحمت کشان این عرصه گفت: آتش نشانی شغل نیست عشق وعلاقه به هم نوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پورجعفر رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن تبریک هفته. دفاع مقدس و روز آتش نشانی به تمامی آتش نشانان وزحمت کشان این عرصه گفت: آتش نشانی شغل نیست عشق وعلاقه به هم نوع است….


وی در ادامه ضمن بیان سختی ها و خطرات این شغل افزود: اینان انسان های بزرگواری هستند که بر اساس وجدان کاری و با عشق و علاقه به استقبال خطر می روند و با کمترین امکانات برای نجات جان و مال دیگران خود را به آتش می اندازند.

پورجعفر در مراسم تجلیل از مقام آتش نشانان افزود: همه با شغل سخت آتش نشانی آشنایی کامل داریم و می دانیم که هیچ انسانی حاضر نخواهد بود خود را به خاطر دیگران به آتش بیندازد ولی آتش نشانان بر حسب وظیفه و وجدان کاری با آغوش باز به استقبال خطر رفته و جان و مال همشهریان را نجات می دهند واین رفتار و شغل ستودنیست.

وی از تمام مردان این عرصه که با عشق پای کار آمده اند نهایت تقدیر وقدردانی را کرد و بر بهتر شدن شرایط و امکانات این قشر تاکید اساسی داشت.

رئیس شورای شهر بناب در پایان از برنامه‌ریزی جهت خرید نردبان مکانیزه مرتفع خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک کارخانجات و حتی آتش نشانی‌های شهرهای همجوار نردبان مکانیزه مرتفع خریداری کرده و در مواقع ضروری مشترکاً استفاده کنیم

  • نویسنده : امید اسماعیلی