آتش نشانی جزو محبوب ترین مشاغل نزد مردم است
آتش نشانی جزو محبوب ترین مشاغل نزد مردم است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نقش توان علمی و عملی آتش نشانان در حفظ جان انسان ها و جلوگیری از آسیب های زیست محیطی موجب شده شغل آتش نشانی به یکی از محبوب ترین مشاغل نزد مردم تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین « سیدمحمد علی آل هاشم » روز پنجشنبه در آیین رونمایی و بهره برداری از خودروها و تجهیزات جدید سازمان آتش نشانی تبریز افزود: تلاش گران این سازمان اجر و پاداش بالایی نزد خدا دارند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان عزیز که جزو محبوب ترین مشاغل نزد مردم و مورد احترام مردم هستند، با امکانات جدیدی که امروز شاهد فراهم شدن آنها هستیم، بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

حجت الاسلام آل هاشم با تشکر از شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر که از سازمان آتش نشانی حمایت می کنند، از مدیرعامل سازمان آتش نشانی و تک تک آتش نشانان نیز تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولین ایستگاه آتش‌نشانی در سال ۱۲۲۱ در شهر تبریز احداث شده است که از مصادیق اولین های تبریز محسوب می شود و وجود برج یانقین گواه بر این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: هنگام حمله بعثی ها به پالایشگاه آبادان، آتش نشانان آبادان و شهرهای دیگر برای اطفای حریق آمدند و در حین اطفا، دوباره مورد حمله بعثی ها قرار گرفتند که منجر به شهادت ۲۴۵ نفر شد، برای همین این روز به نام آتش نشان نامگذاری شد تا ما این شغل سخت و مقدس را گرامی بداریم.

امام جمعه تبریز: آتش نشانی جزو محبوب ترین مشاغل نزد مردم است

آیین رونمایی و بهره برداری از ۳۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و سایر ملزومات و تجهیزات امداد و نجات با هزینه کرد ۲ هزار میلیارد ریال برگزار شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا