شاهد زمین‌گیر شدن دشمنان هستیم
شاهد زمین‌گیر شدن دشمنان هستیم
فرمانده کل سپاه گفت: شاهد به زباله‌دان رفتن برخی از قدرت‌ها و زمین‌گیر شدن شیاطین و ناکام شدن دشمنان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲) در گردهمایی پیشکسوتان سپاه که در حسینیه امام رضا (ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، اظهار داشت: این حسینیه امروز عطر جهاد و رایحه دل‌انگیز شهادت، جوانمردی، استواری، فداکاری، ایمان، اخلاق، انسانیت و تواضع را می‌دهد؛ شما پیشکسوتان ۴۳ سال پیش در چنین روزهایی عازم سفری بودید که بازگشت آن مبهم بود.

وی افزود: خانه‌های شما دروازه‌های بهشت شده بود، همه در جهاد بودید؛ امروز این چین و چروکی که در صورت و پیشانی‌های ما است رمز خوشبختی است؛ آنانی که ۴۳ سال قبل به جهاد رفتند، هنوز هستند و در میدان حضور دارند.

سردار سلامی گفت: شما نگذاشتید دشمن به هدف خود برسد، چون امروز هستید و این یعنی ما پیش رفتیم و دشمن به آرزوهای خود نرسیده است؛ شاهد به زباله‌دان رفتن برخی از قدرت‌ها و زمین‌گیر شدن شیاطین و ناکام شدن دشمنان هستیم.

فرمانده سپاه افزود: شما سال‌های سختی را در میدان گذراندید؛ این سال‌ها سرشار از بغض دشمن، صلابت شما و فرزندانتان بوده است؛ دشمن دست نکشیده هر چند شکست خورده ولی دست نکشیده است اما با این حال سست و کم‌رمق شده و دیگر آن دشمن سال‌های دور نیست.

 

وی بیان داشت: شما مدام پیروز و قوی شده‌اید چون یک روز با آرپی‌جی می‌جنگیدید و فکر می‌کردید این قوی‌ترین سلاح است اما روز گذشته ماهواره به فضا پرتاب کردید این سیر صعودی حرکت ما است که تحت رهبری امام خمینی و امام خامنه‌ای به دست آمده است.

سردار سلامی ادامه داد: هر کجا دشمن علیه ما فتنه کرد، ما موفق شدیم چون تمام اسرار موفقیت‌های ما در دوره سخت دفاع مقدس و شهادت زنان و مردان کشورمان نهفته است؛ این کشور پیشرفت کرد و در کناره‌های مدیترانه جنگید و دشمن را تجزیه و مزدورانش را تعقیب کرد؛ کشور پیش رفت و ساخته شد آن هم در تحریم و انزوایی که می‌خواستند تمام روابط سیاسی ما را با دنیا قطع کنند اما نمی‌توانند.

نفوذی که ایران دارد قائل به حذف شدن نیست هر چند می‌خواهند ولی نمی‌توانند

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این نفوذی که ایران دارد قائل به حذف شدن نیست هر چند می‌خواهند ولی نمی‌توانند؛ من شعار نمی‌دهم چون صحنه واضح است و نمی‌توان اغراق کرد؛ ما یاد گرفتیم حرف‌های واقعی بزنیم و مطابق آن عمل کنیم و به حرف‌هایی که می زنیم وفادار باشیم.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن به قلب و ذهن جوانان کشورمان یورش برد تا آنها را از حجاب و محبت به اهل بیت جدا کند اما در اربعین دیدید تمام تلاش‌های شیطانی آنها به گور سپرده شد؛ جوانان ما در پیاده روی اربعین درخشیدند؛ دختران ما با چادر آمدند و پسرانمان نماز خواندند؛ ما با حقیقت، عمل، صداقت و حریت با آنها مقابله می‌کنیم اما آنها می‌خواهند با صوت ما را شکست دهند در حالی که نمی‌دانند پیروزی همواره با حق است.

 

همه جا خدا ما را مدیریت کرد و دست خدا در تمام این پیروزی‌ها و شکست‌ها مشخص است

وی اظهار داشت: همه جا خدا ما را مدیریت کرد و دست خدا در تمام این پیروزی‌ها و شکست‌ها مشخص است؛ این به ما امید می‌دهد زیرا سرانجام حق پیروز خواهد شد و وعده خدا هم همیشه حق بوده است؛ بی ایمان‌ها نمی‌توانند مؤمنان را خفیف کنند برای اینکه مؤمن عزیز است و شکسته نمی‌شود.

سرلشکر سلامی افزود: سال گذشته دیدید چه غوغایی به پا کرده بودند و به فریب و شایعه‌ها و اکاذیب دل خوش بودند ولی ناگهان همه چیز تغییر کرد و آنها شکست خوردند؛ امسال هم در سپاه یزید ببینید چه ذلت، آشوب، یاس و پژمردگی میان سران و هواداران آنها به‌وجود آمده و این را آشکارا به زبان می‌آورند.

ما از شما به خاطر مجاهدت‌های سال‌های دور و نزدیک متشکریم و تلاش داریم مشکلات شما پیشکسوتان را رفع کنیم

وی افزود: ما از شما به خاطر مجاهدت‌های سال‌های دور و نزدیک متشکریم و تلاش داریم مشکلات شما پیشکسوتان را رفع کنیم چون بهتر از شما نداریم؛ ما برای شما آرزوهای بزرگ داریم که همیشه عزیز و در سلامت باشید لذا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رضایت شما را کسب کنیم؛ اسلام همیشه به شما نیاز دارد و ملت تا ابد از شما متشکر است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر