آسفالت ریزی گسترده به خواست مردم بناب در الویت شهرداری قرار گرفت/ زیباسازی پل میدان معلم در آینده نزدیک
آسفالت ریزی گسترده به خواست مردم بناب در الویت شهرداری قرار گرفت/ زیباسازی پل میدان معلم در آینده نزدیک
شهردار بناب گفت: با توجه به مطالبه اصلی شهروندان بنابی در خصوص آسفالت ریزی محلات شهرداری و شورای این مطالب را در اولویت کاری خود قرار داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: شهرداری بناب را در سخت ترین زمان و با مشکلات فراوان و خیل مطالبات به حق مردم تحویل گرفتیم.

شهردار بناب با اشاره به آسفالت‌ریزی های گسترده در سال جاری در سطح محلات و خیابان های بناب گفت: از زمان قبول هدایت سکان شهرداری بناب اصلی‌ترین و مهمترین مطالبه شهروندان از بنده آسفالت ریزی بود و بنده نیز این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادم.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای فصل کاری سال جاری آسفالت‌ریزی بسیار گسترده ای در سطح شهر بناب انجام شده و قطعا تا پایان فصل کاری آسفالت‌ریزی ادامه خواهد داشت تا بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

کلیددار شهر بناب از برنامه ریزی دقیق شهرداری بناب در راستای زیباسازی سطح شهر خبر داد و گفت: در همین راستا زیباسازی چند نقطه از شهر به خصوص پل میدان معلم را به صورت تخصصی در اختیار کارشناسان قرار داده ایم و به زودی زیباسازی این اماکن شروع خواهد شد.

شهردار بناب در پایان یکی از نیازهای فعلی شهرداری بناب را درآمد پایدار و ثابت عنوان کرد و گفت: به دنبال این هستیم تا شهرداری بناب دارای درآمد ثابت و خوب باشد تا بتواند خدمات شهری خود را گسترش داده تا در آینده مشکلات بیشتری نداشته باشد.

انتهای پیام/ داود زیبائی