آماده  شدن شهرستان بناب برای میزبانی از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دختران کشور
آماده  شدن شهرستان بناب برای میزبانی از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دختران کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب از میزبانی شهرستان بناب از مسابقات قهرمانی بورس کشور در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مجید یزدانی صبح امروز در جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی دختران کشور که قرار است در شهرستان بناب برگزار شود، اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بناب دارای پتانسیل بسیار بالایی در رشته تنیس روی میز بوده و سطح کیفی بسیار بالایی در استان و کشور دارد.

 

وی افزود: خوشبختانه طی سالیان اخیر پینگ پنگ بازان بنابی سطح کیفی خود را بسیار بالا برد و در همین راستا شاهد هستیم که چیزی حدود نیمی از اعزامی های ورزشکاران این رشته از استان مسابقات کشوری از شهرستان بناب هستند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب از میزبانی شهرستان بناب در اسفند ماه سال جاری جهت برگزاری مسابقات هوپس کشور در رده سنی  ۱۰ الی ۱۱ سال دختران خبر داد و گفت: این مسابقات کشوری قرار است در دانشگاه آزاد بناب و با همکاری تمامی نهادها برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد در همین راستا از تمامی نهادهای خدمات رسان و نیروهای انتظامی و سایر نهادها انتظار داریم که از تمام ظرفیت و پتانسیل های خود برای برگزاری این رقابت کشوری استفاده کنند تا بتوانیم میزبان شایسته برای دختران پینگ پنگ باز کشور باشیم.

 

 

🔹یزدانی در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری و میزبانی شایسته از این مسابقات می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی بیشتری باشد، گفت: قطعاً برگزاری این مسابقات با کمک سایر مسئولان شهرستان باعث خواهد شد تا نام شهرستان بناب در ورزش کشور برجسته تر شود.

  • نویسنده : داود زیبائی