دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند/ حضور حداکثری پای صندوق های رای نه به دشمنان است/ برخی از مسئولان گذشته به فکر رفع مشکلات معیشتی نبودند
دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند/ حضور حداکثری پای صندوق های رای نه به دشمنان است/ برخی از مسئولان گذشته به فکر رفع مشکلات معیشتی نبودند
آیت الله محمدعلی آل هاشم با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامید کردن مردم و تشویق به عدم حضور در انتخابات پیش رو هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، آیت الله محمدعلی آل هاشم صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: طی روزهای آینده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نزدیک می‌شویم و این وظیفه همه مردم است که در این انتخابات حضوری پررنگ و پرشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن دوازدهم بهمن سالروز ورود امام خمینی رحمت الله علیه به ایران و آغاز دهه مبارک فجر گفت: امام طی این دهه یعنی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن وارد ایران شد و در نهایت انقلاب اسلامی ایران برخلاف میل بسیاری از دشمنان خارجی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان همواره به فکر براندازی و ضربه زدن به این انقلاب هستند، گفت: طی این ۴۵ سال از ترور دانشمندان ما بگیرید تا انجام فتنه‌ها و جنگ تحمیلی را به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را براندازی کنند اما نتوانستند به خواسته‌های خود برسند.

آیت الله آل هاشم با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس گفت: در این دوران تمام قدرت‌های جهان سلاح‌های مورد نیاز را برای صدام فراهم کردند تا از طریق جنگ نظامی به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند اما با شجاعت مردم این نقشه نیز به نتیجه نرسید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان گفت: در سالروز رحلت امام خمینی در سال ۱۳۶۸ همین مجلس خبرگان کمتر از ۲۴ ساعت حضرت آیت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبری ایران انتخاب کرد که بهترین انتخاب و هوشمندانه بود.

آل هاشم با تاکید بر اینکه دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی هستند، گفت: همه مردم دیدند که در سال گذشته به بهانه فوت یک دختر چه غوغایی به پا کردن و با شعار زن زندگی آزادی به فکر براندازی انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان که از تمامی راه‌ها و اقدامات برای براندازی انقلاب اسلامی ناامید شده‌اند به دنبال این هستند تا از طریق ناامید کردن مردم از این انقلاب و تشویق آنان به عدم حضور در پای صندوق‌های رای اعتماد مردم را نسبت به نظام جمهوری ایران کاهش بدهند که قطعاً مجدد با شکست مواجه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم گفت: متاسفانه به دلیل برخی از کم کاری‌ها و اشتباهات مسئولان گذشته معیشت و مردم با مشکل مواجه شده است که دولت می‌بایست برای حل مشکلات مردم مضاعف تلاش کند.

  • نویسنده : داود زیبائی