اجتماع دانش آموزی پسران حاج قاسم در تبریز
اجتماع دانش آموزی پسران حاج قاسم در تبریز
در آستانه سالروز شهادت اسطوره جهانی مقاومت حاج قاسم سلیمانی «اجتماع بزرگ پسران حاج قاسم» با حضور جمع زیادی از دانش آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش در تبریز برگزار شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اخلاص شهید سلیمانی باعث شد مکتب حاج قاسم در دنیا فراگیر شود گفت: شما دانش آموزان باید توجه کنید کسانی که زندگی خود را وقف خدا کرده و برای تحقق اراده الهی جانشان را فدا می کنند بر اساس وعده خداوند، نام آنها بر سر زبانها می افتد و محبوب مردم می شوند.

سعادتی افزود: ایثار شهید شپهبد قاسم سلیمانی باعث شد امروز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت های عالم الگو شود وی برای کاری که انتخاب شده بود بهترین بود و جان خود را در راه آرمانهای الهی و دفاع از حرم آل الله و امنیت ملی ایران فدا کرد.

وی تخصص را از دیگر ویژگی های شهید سردار سلیمانی دانست و گفت: آنچه که باعث شد داعش شکست بخورد لطف الهی و فرماندهی این شهید در جبهه مقاومت بود و او دشمن ظالمان و دوست و یاور مظلومان بود به همین جهت ملت ما دشمن ظالمان و دوست مظلومان است و امروز به تبعیت از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ملت ما ثابت کرده اند در کنار مردم مظلوم غزه هستند .

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده ضد تروریسم و معروف به سردار دلها، پس از عمری مجاهدات خالصانه در راه خدا و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در ساعت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط تروریستهای آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی