اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴ در آذربایجان شرقی
اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴ در آذربایجان شرقی
فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از اجراي طرح پيشگامان انتظامي 4 در جهت شناسايي و برخورد با کانون هاي جرم خيز در سطح استان خبر داد.

به گزارش صدای بناب، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی ۴ در سرتاسر استان به اجرا درآمد.

وی در ادامه افزود:در طرح تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسایی شده در استان پاکسازی و همچنین تعداد ۲۴۸ نفر از مجلوبین دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد:تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسیکت سرقتی و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدآذر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد.

سردار”محمدی” با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در حدود ۱۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و تعداد ۳ هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اجرای طرح پیشگامان انتظامی ۴ را در جهت مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدی که با مردم بسته ایم پایبند بوده و آرامش خود را فداری آسایش و آرامش شهروندان خواهیم کرد و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهیم کرد.