احداث و تکمیل بیش از ۱۰۰ پروژه مختلف در شهرستان بناب/انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان برای مردم بناب اهمیت زیادی دارد
احداث و تکمیل بیش از ۱۰۰ پروژه مختلف در شهرستان بناب/انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان برای مردم بناب اهمیت زیادی دارد
فرماندار شهرستان بناب در تشریح اقدامات انجام شده طی سه سال اخیر توسط دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: در این مدت بیش از ۱۸۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان بناب سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب که با حضور آیت الله آل هاشم، امام جمعه بناب و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دولت و یا بهتر است بگوییم نظام جمهوری اسلامی ایران طی سه سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان در شهرستان بناب سرمایه‌گذاری کرده است که اگر به نرخ روز حساب کنیم بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ پروژه عمرانی و ورزشی در شهر بناب در حال تکمیل و بهره‌برداری است، گفت: در کنار این پروژه‌ها ۸۰ پروژه روستایی نیز در ۲۷ روستای شهرستان بناب در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: در کنار این پروژه‌ها فاز دوم نیروگاه حرارتی سهند بناب با پیشرفت ۷۰ درصدی سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین مجتمع ورزشی ۱۵ هزار نفری ولایت بناب پیشرفت ۹۰ درصدی نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب به سایر پروژه‌های بسیار مهم و بزرگ در این شهرستان از جمله کنارگذر شرقی، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی، احداث سالن‌های ورزشی مختلف اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها توسط دولت در حال تکمیل و بهره‌برداری هستند چرا که هدف اصلی دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.

فرماندار شهرستان بناب در پایان صحبت‌های خود با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: این انتخابات برای مردم شهرستان دارای اهمیت مضاعف است چرا که یک نفر از مردم بناب در انتخابات مجلس خبرگان نیز شرکت می‌کند.

  • نویسنده : داود زیبائی