استقلال ۲ – ۰ تراکتور: صدرنشین بی‌حرف و حدیث
استقلال ۲ – ۰ تراکتور: صدرنشین بی‌حرف و حدیث
استقلال در دیدار بزرگ هفته و در استادیوم آزادی، با دو گل از سد تراکتور عبور کرد و ضمن حفظ صدرنشینی، خود را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی ثابت کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از “ورزش سه”، در یکی از دو دیدار بزرگ هفته دهم لیگ برتر، استقلال موفق شد در استادیوم آزادی به روند موفقیت‌هایش هم در لیگ و هم برابر تراکتور ادامه دهد و با دو ضربه سر توسط ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو، از سد تیم پاکو خمس عبور کرده صدرنشینی خود را تثبیت کند.

بازی به شکل عجیبی و به دلیل مشکل برق، پس از گذشت چند دقیقه از بازی پخش شد که در همین زمان آبی‌ها فرصت خوبی را از دست دادند و پورحمیدی توپ را از زیر تیر بیرون کشید. در ادامه تراکتور یک فرصت بسیار ایده آل را از دست داد. حسینی از دروازه خارج شد و پاسی که برای نادری ارسال شده بود را به شکل بدی دفع کرد و توپ برابر عارف رستمی قرار گرفت ولی ضربه او بدتر بود و توپ از کنار دروازه خالی به بیرون رفت.

در ادامه استقلال یک موقعیت طلایی را از دست داد. روی اشتباه خیمنز و در ادامه تکل ناقص صفا هادی، توپ به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن قصد داشت تا آرش رضاوند را برابر دروازه با پورحمیدی تک به تک کند ولی پاس مهرداد خیلی کم جان بود و عارف آقاسی با یک تکل از پشت سر رضاوند، توپ را راهی کرنر کرد.

آبی‌ها روی همین کرنر به گل رسیدند. ارسال مهدی پور در تیر یک به ایمان سلیمی رسید و این بازیکن با ضربه سر توانست توپ را به تور دروازه حریف بچسباند و آبی‌ها را پیش بیندازد. استقلال در دقایق پایانی نیز فرصت خوبی داشت که روی اشتباه عجیب و تعلل جلالی و حامدی فر، فرصت ۴ به ۲ از دست رفت.

شاگردان نکونام می‌توانستند به گل دوم نیز برسند. ارسال کرنر مهدی پور را محمدی با ضربه سر روانه دروازه حریف کرد که پورحمیدی نتوانست این توپ را یک ضرب مهار کند و در برگشت نیز روزبه چشمی در مقابل دروازه از ضربه ریباند استفاده‌ای نبرد.

در ادامه واگنین و عبدی با ضرباتی دروازه استقلال را تهدید کردند. شوت گوستاوو از پشت محوطه جریمه زده شد که شوت او از کنار تیرک به بیرون رفت و ضربه عبدی نیز از بالای دروازه راهی اوت شد. تبریزی‌ها در دقیقه ۸۰ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. توپ در دهانه دروازه به سیامک نعمتی رسید که ضربه قیچی برگردان او با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در آخرین ثانیه بازی نیز شوت محکم و زمینی گوستاوو واگنین را حسینی به زحمت دور کرد و بازی با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید تا شاگردان نکونام سه امتیاز مهم را با ثبت کلین شیت به دست بیاورند. آبی‌ها صدرنشینی خود را نزدیک تثبیت کردند.