اشتغال، مسکن و ازدواج آسان ۳ مطالبه اصلی جوانان بنابی
اشتغال، مسکن و ازدواج آسان ۳ مطالبه اصلی جوانان بنابی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب اشتغال پایدار، مسکن و ازدواج آسان را سه مطالبه اصلی جوانان بنابی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه اشتغال ، مسکن و ازدواج ۳ مطالبه اصلی جوانان است، اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در راستای انجام رسالت کاری خود همیشه پیگیر این سه مطالبه اصلی جوانان بوده و خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با تاکید بر اینکه حل مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان نیازمند همدلی و همکاری تمامی مسئولان استانی و کشوری است، گفت: اداره ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی تمام مطالبات جوانان بوده لذا تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌بایست در اجرای تصمیمات برای جوانان کمک کنند.

سید مجید یزدانی در خصوص اشتغال جوانان گفت: تمامی اقدامات اشتغال در سامانه رصد ثبت می‌شود و در صورتی که شخصی درخواست وام برای ایجاد اشتغال داشته باشد از طریق همین سامانه پرداخت می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایجاد فرصت اشتغال و سرمایه‌گذاری برای جوانان را خواستار شد و گفت: جوانان قطعاً آینده این کشور را در دست خواهند گرفت و جوانان بنابی نیز می‌بایست از همین امروز برای مدیریت آینده تلاش مضاعف کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی