اعزام گروه های جهادی محرومیت زدایی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی
اعزام گروه های جهادی محرومیت زدایی به مناطق مختلف آذربایجان شرقی
همزمان با دهه امامت و ولایت، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در راستای اجرای برنامه‌های سند غدیر و محرومیت زدایی گروه های جهادی را به مناطق مختلف آذربایجان شرقی اعزام کرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، صبح دوشنبه همزمان با دهه امامت و ولایت، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در راستای اجرای برنامه‌های سند غدیر (محرومیت زدایی) همچنین جهت تسهیل و تسریع در اجرای کمی و کیفی برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی دهستان هدف گروه‌های جهادی را در قالب تیم‌های ۶۰ نفره به مناطق مختلف اعزام کرد.

در افتتاحیه این مراسم آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در جمع طلاب جهادی حوزه‌های علمیه استان ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و گروه‌های جهادی طلاب بسیجی استان در امر خدمات رسانی ایام کرونا، سیل و زلزله و حضور در مناطق محروم جهت انجام کارهای فرهنگی، تبلیغی و عمرانی، قشر طلبه و روحانی را پیشقدم در تمامی مأموریت‌های جهادی دانست.

همچنین در این مراسم سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای طلبه و روحانی استان، از طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی بعنوان هادیان و پیش قدمان عرصه جهاد تبیین و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار نام برده و فعالیت‌های جهادی، بسیج طلاب و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در مناطق محروم تأثیرگذار و ماندگار اعلام کرد.

گروه‌های جهادی بسیجی استان آذربایجان شرقی اعم از خواهران و برادران طلبه بسیجی به مدت یک ماه در منطقه جوشین ورزقان برای انجام مأموریت‌های از پیش تعیین شده در منطقه حضور خواهند داشت.

سرهنگ سید حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: آثار و برکات فعالیت‌های گروه‌های جهادی و اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، تربیتی، اشتغال و سلامت ضمن توانمندسازی مناطق کم برخوردار به تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس و همچنین رفع محرومیت از چهره مناطق محروم خواهد شد.