افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب تا شهریور ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور
افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب تا شهریور ۱۴۰۳ با حضور رئیس جمهور
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری استادیوم 15 هزار نفری بناب تا پایان شهریور ماه سال 1403 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی نبیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نماینده مردم بناب بابت پیگیری در افتتاح بیمارستان ۲۰۰ تخته خوابی و مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری بناب اظهار داشت: به زودی منابع مالی بسیار خوبی برای تکمیل کامل استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: دولت آیت الله رئیسی بر این باور است که پروژه‌های نیمه تمام مانند پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب که پیشرفت بالای ۸۰ درصدی دارد می‌بایست هرچه سریع‌تر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

 

وی افزود: دولت بعد از افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد نگاه ویژه ای به این استادیوم در شهرستان بناب دارد و در الویت دوم قرار گرفته است و اعتبارات آن در حال جذب است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی زمان اتمام و بهره برداری کامل از استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت شهرستان بناب را شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

نبیان با بیان اینکه این مجموعه ورزشی برای جنوب استان و منطقه حائز اهمیت می‌باشد، گفت: علاوه بر شهرستان بناب شهرهای همجوار نیز می‌توانند از استادیوم بزرگ ۱۵ هزار نفری بناب استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان بناب اظهار کرد: این بیمارستان نیز رشد بسیار مناسبی داشته و در مرحله بتن ریزی قرار دارد و قطعا تمام تلاش خود را خواهیم کرد در آینده نزدیک  این بیمارستان بزرگ نیز مورد افتتاح قرار بگیرد.

  • نویسنده : داود زیبائی