افتتاح  زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب+ تصاویر
افتتاح  زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب+ تصاویر
آئین افتتاح زمین شماره 2 استادیوم 15 هزار نفری ولایت شهرستان بناب با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان بناب مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح زمین شماره ۲ استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اظهار داشت: شهرستان‌های بناب یکی از قطب‌های مهم و ورزشکار پرور استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان بناب در حوزه ورزش گفت: با تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری ولایت بناب شاهد شکوفایی ورزش در جنوب استان خواهیم بود.

وی در پاسخ به اعتبارات تکمیل سالن باستانی استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب گفت: تا پایان سال اعتبارات این مجموعه پرداخت و   این سالن به بهره‌برداری خواهد رسید.

حبیب ستوده نژاد در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به رشد چشمگیر ورزش طی سالیان گذشته در  جنوب استان گفت: شهرستان بناب در دو حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی رشد بسیار خوبی داشته و باعث افتخار استان آذربایجان شرقی است.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان بناب نیز  ضمن عرض تبریک به تمامی ورزشکاران شهرستان بناب بابت افتتاح این زمین شیک و مدرن فوتبال گفت: در دولت آقای رئیسی اتفاقات بسیار خوبی در حوزه ورزش در شهرستان در حال انجام می‌باشد.

فرماندار شهرستان بناب ضمن گلایه از اینکه برخی با کمرنگ نشان دادن اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش گفت: در شهرستان بناب دولت میلیاردها تومان برای تکمیل سالن‌های ورزشی و استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب اعتبار پرداخت کرده است که نشان دهنده دیدگاه مثبت دولت به حوزه ورزش است.

فرماندار شهرستان بناب تکمیل و بهره‌برداری استادیوم ۱۵ هزار نفره ولایت بناب را نقطه عطف برای ورزش جنوب استان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این مجموعه بزرگ ورزشی تا قسمت بسیار زیادی از نیازهای ورزشی جنوب استان آذربایجان شرقی برطرف خواهد شد.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی