افتتاح و برگزاری بیش از ۶۰ برنامه عمرانی و فرهنگی در بناب در هفته دولت
افتتاح و برگزاری بیش از ۶۰ برنامه عمرانی و فرهنگی در بناب در هفته دولت
فرماندار بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت گفت: در ایام دولت بیش از ۶۰ برنامه مختلف فرهنگی و عمرانی و افتتاح چندین پروژه در این شهرستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور امام جمعه بناب برگزار شد، اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر دولتی مردمی و مظلوم بودند و ما نیز می‌بایست راه آن دولت مظلوم را پیش ببریم.

وی افزود: تمامی کارکنان و به طور کلی پرسنل دولت می‌بایست اصول و اخلاق شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کار خود قرار داده و برای خدمت به مردم وقت گذاشته و جان بدهند.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هدف اصلی حاکمیت انقلاب اسلامی ایران امنیت و آسایش مردم می‌باشد، اظهار داشت: در همین راستا از تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی انتظار می‌رود تکریم ارباب الرجوع را با جدیت تمام در اولویت قرار بدهند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان با اشاره به بخشی از فعالیت‌های اقتصادی بناب گفت: طی سال جاری تا به امروز بیش از ۶۵۰ میلیون تن انواع صادرات با ارزش بیش از ۴۲۰ میلیون دلار در شهرستان بناب انجام شده است.

  • نویسنده : امیداسماعیلی