بخشی از اقتصاد بیمار ما در کنار تحریم به مدیریت ضعیف برمی‌گردد / ایران پس از انقلاب به کشوری ابر قدرت تبدیل شده /تکریم ارباب الرجوع اولویت اصلی ادارات باشد
بخشی از اقتصاد بیمار ما در کنار تحریم به مدیریت ضعیف برمی‌گردد / ایران پس از انقلاب به کشوری ابر قدرت تبدیل شده /تکریم ارباب الرجوع اولویت اصلی ادارات باشد
امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب به کشوری قدرتمند تبدیل شده است، گفت: مسئولان هرچی سریعتر می‌بایست با مدیریت بهتر مشکلات اقتصادی و تورم را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ مصطفی باقری بنابی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در جلسه شورای اداری که در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: جا دارد در ابتدا شهادت مظلومانه دکتر رجایی و باهنر که این هفته به نام آنها در تاریخ ایران به ثبت رسیده است را تبریک و تسلیت عرض مینماییم.

دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال اخیر

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال اخیر اظهار داشت: واقعیت این است که ایران قبل از انقلاب اسلامی کشوری مستعمره و ضعیف محسوب می‌شد و دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتند.

وی افزود: دولت‌های غربی در زمان شاهنشاهی تصمیمات اصلی و مهم کشور را اتخاذ و اجازه نمی‌دادند مردم خود مدیران ارشد کشور را انتخاب کنند و این نشان دهنده ضعف بزرگ برای با اهمیت‌ترین کشور خاورمیانه بود.

امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به کشوری ابرقدرت و با نفوذ در دنیا تبدیل شده است

شیخ مصطفی باقری بنابی با تاکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به کشوری ابرقدرت و با نفوذ در دنیا تبدیل شده است، گفت: امروز ما می‌گوییم که در سایر نقاط جهان و در سایر کشورها چه اتفاقی بیفتد.

ایران امن‌ ترین و با ارزش‌ ترین کشور دنیا از لحاظ منابع محسوب می‌شود

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران امن‌ ترین و با ارزش‌ ترین کشور دنیا از لحاظ منابع محسوب می‌شود، گفت: تنها مشکل ما به معشیت مردم و اقتصاد برمی‌گردد و در صورتی که بتوانیم این گرانی را از بین ببریم، بهترین کشور دنیا خواهیم بود.

امام جمعه بناب گفت:بخشی از مشکلات اقتصادی و گرانی‌ به تحریم‌های ظالمانه و بخشی بیشتری دیگر از آن به مدیریت ضعیف برخی از دستگاه‌ها برمی‌گردد که امیدواریم این دولت که پرتلاش نشان داده است این نقاط ضعف را هرچه سریع‌تر برطرف کند.

  • نویسنده : امیداسماعیلی