افتتاح چندین واحد تولیدی در شهرستان بناب + تصاویر
افتتاح چندین واحد تولیدی در شهرستان بناب + تصاویر
صبح امروز همزمان با آخرین روز هفته دولت ۳ واحد تولیدی مواد شوینده میخ فولادی و تابلو برق در شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، همزمان با آخرین روز از هفته دولت شرکت فولاد میخ آذربایجان تولید کننده انواع میخ فولادی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بناب و معاون فرماندار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این واحد تولیدی که در شهر خوشه مهر واقع شده است که سالانه بیش از ۱۵۰۰ تن انواع میخ تولید کرده و برای ۱۱ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

به گفته سرمایه‌گذار و مدیر این شرکت چیزی حدود بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این واحد تولیدی برای راه اندازی آن سرمایه‌گذاری شده است.

فیروز مبین معاون فرماندار شهرستان بناب در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی گفت: دولت از تمام ظرفیت و پتانسیل خود جهت حمایت از واحدهای تولیدی استفاده کرده و قطعاً این حمایت با قدرت ادامه خواهد داشت.

معاون فرماندار بناب راه اندازی چنین واحدهای تولیدی در بناب را باعث ایجاد اشتغال و خودکفایی کشور در انواع کالاها عنوان کرد و گفت: امروز این واحد تولیدی می‌تواند میخ مورد نیاز برای تمام واحدهای مختلف را تولید و روانه بازار کند.

 

افتتاح شرکت تابلو فشار ضعیف در بناب

ظهر امروز شرکت تابلو سازان روشن بنا با حضور فرماندار، بخشدار و سایر مسئولین بناب در فاز توسعه شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

در این شرکت تابلوهای برق فشار ضعیف و فشار متوسط با ظرفیت سالانه ۸۰۰ دستگاه تولید می‌شود.

لازم به ذکر است: میزان سرمایه‌گذاری شرکت تابلو سازان روشن بنا ۱۳ میلیارد تومان می‌باشد که به صورت مستقیم برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

افتتاح شرکت تولیدی مواد شوینده اکسیر شوی کیمیا در بناب

ظهر امروز با دستان معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی بناب شرکت تولیدی مواد شوینده اکسیر شوی کیمیا در بناب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این شرکت در حوزه تولید مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شیشه پاک کن و مایع جرم گیر فعالیت دارد که سالانه ۲۰۰ تن از انواع آنها را تولید می‌کند.

شرکت اکسیر شوی کیمیا با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، کار خود را شروع کرده و میزان اشتغال زایی آن به تعداد ۱۱ نفر می‌باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی