افزایش بهره وری نیروی انسانی جزو اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد / ۵۱۳۲ نفر از همکاران در داخل استان متقاضی انتقال بین مناطق و نواحی هستند
افزایش بهره وری نیروی انسانی جزو اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد / ۵۱۳۲ نفر از همکاران در داخل استان متقاضی انتقال بین مناطق و نواحی هستند
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزایش بهره وری نیروی انسانی جزو اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشدگفت:یکی راه‌های ارتقاء بهره وری رسیدگی دقیق به نقل و انتقالات نیروی انسانی می‌باشد تا معلمان بتوانند با آرامش خاطر نسبت انجام ماموریت‌ها اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم برآورد صحیح از میزان نیروی انسانی مورد نیاز گفت: کیفیت نیروی انسانی نیز از جمله مباحث مهم در بازگشایی مدارس است و باید ضمن دقت در تکمیل نیروی مورد نیاز باید به مسئله کیفیت آموزشی دقت داشت.

وی اضافه کرد: انتصاب و انتخاب مدیران مدارس باید بر اساس معیار و سنجه‌های تخصصی صورت گیرد، از این رو در انجام مصاحبه باید با دقت کامل عمل کرد چرا که در تحول نظام آموزشی و پرورشی مدیران مدارس نقش بسیار پر رنگی دارند.

۵۱۳۲ نفر از همکاران در داخل استان متقاضی انتقال بین مناطق و نواحی هستند

وی  با اشاره به اینکه ۵۱۳۲ نفر از همکاران در داخل استان متقاضی انتقال بین مناطق و نواحی هستند گفت: اقدامات لازم در جهت بررسی و تعیین تکلیف این درخواست‌ها در حال انجام است.

 

مسعود سعادتی در ادامه افزود: ۸۳۸ نفر از همکاران نیز متقاضی انتقال خارج از استان هستند و با بررسی‌های صورت گرفته احتمالا با بیش از ۷۰ درصد این درخواست‌ها توافق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۴ درصد اولیا اقدامات لازم برای ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی را انجام داده اند خواستار مراجعه هرچه سریعتر اولیا دانش آموزان ورودی پایه‌ها یعنی اول، هفتم و دهم به مدارس شد تا بتوان در موعد مقرر نسبت به توزیع کتب درسی و کلاس بندی اقدام کرد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان