اقدامات شورا و شهرداری بناب امروز الگویی برای سایر شهرها شده است / اعضای شورا برای خدمت به مردم هم قسم هستند
اقدامات شورا و شهرداری بناب امروز الگویی برای سایر شهرها شده است / اعضای شورا برای خدمت به مردم هم قسم هستند
رئیس شورای اسلامی شهر بناب ضمن ابراز خرسندی از افزایش رضایتمندی مردم بناب از شورا و شهرداری گفت: این دستاورد برای ما بسیار مهم و برای حفظ و بهبود آن با تمام تلاش کارها را پیش خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پورجعفر ظهر امروز در مراسم افتتاح چندین پروژه شهرداری بناب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رضایتمندی شهروندان از شورا و شهرداری بسیار مهم و از اهداف اصلی ما محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی شورا اسلامی شهر و شهرداری در راستای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می‌کنند و زمینه را برای رفاه و آرامش مردم به وجود می‌آورند شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از اقدامات انجام شده می‌شویم.

رئیس شورا اسلامی شهر بناب با تاکید بر اینکه این دوره از شورای اسلامی شهر به خوبی کمبودها و مشکلات شهری را ارزیابی و در راستای حل آنها اقدام کرده است، گفت: در این شورا برای تمامی پروژه‌ها اعتبارات بسیار خوبی را به تصویب رساندیم.

وی تصریح کرد: همین اعتبارات و توجه ویژه به مشکلات شهری باعث شد تا امروز شاهد باشیم شهروندان تا حد بسیار زیادی از شورا و شهرداری رضایت دارند اما ما به این میزان از رضایت بسنده نخواهیم کرد و رضایت ۱۰۰ درصدی شهروندان را حاصل خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه امروز اقدامات شورا و شهرداری بناب به الگویی برای سایر شهرهای استان تبدیل شده است، گفت: قبل از این مردم شهر ما از اقدامات سایر شهرها تعریف می‌کردند اما امروز سایر مردم استان از پروژه‌های شهری بناب تعریف و الگوبرداری می‌کنند.

پورجعفر در پایان ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری در پیشبرد اهداف و سیاست‌های شورای شهر گفت: تمامی اعضای شورای شهر بناب با وحدت و همدلی برای خدمت به مردم شهر عزیزمان بناب از ابتدا هم قسم شده‌ایم.

  • نویسنده : داود زیبائی