پرداخت حدود ۲۵ درصد از اعتبارات شهرداری‌ها توسط دولت / شورای شهر بناب منسجم‌ترین شورای آذربایجان شرقی
پرداخت حدود ۲۵ درصد از اعتبارات شهرداری‌ها توسط دولت / شورای شهر بناب منسجم‌ترین شورای آذربایجان شرقی
فرماندار شهرستان بناب با اشاره به حمایت‌های همه جانبه دولت از شهرداری‌ها در راستای توسعه و آبادانی شهرها گفت: دولت هر ماه با پرداخت یارانه حدود ۲۵ درصد از اعتبارات شهرداری‌ها را تامین می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری بناب ضمن عرض گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس با سایر جنگ‌ها در دنیا بسیار متفاوت است چرا که مردم ایران به رهبری امام خمینی ره دست خالی و در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب طی دو سال گذشته گفت: واقعیت این است که شورای شهر بناب منسجم‌ترین شورای شهر در استان است و طی این دو سال این را اثبات کرده است.

لعلی ضمن تشکر از زحمات شهرداری بناب بابت ایجاد رضایتمندی شهروندان از وضیعت شهری گفت: در حال حاضر از شهرداری انتظار می‌رود به مشکل ترافیکی و مسیر گشایی توجه و در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

دولت همیشه از شهرداری‌ ها در راستای آبادانی شهرها حمایت کرده است

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه دولت همیشه از شهرداری‌ ها در راستای آبادانی شهرها حمایت کرده است، گفت: فقط به طور خلاصه می‌توان گفت دولت هر ماه یارانه‌های بسیار خوبی را در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد.

وی افزود: دولت با حمایت‌های همیشگی خود چیزی حدود ۲۵ درصد از اعتبارات شهرداری را به صورت یارانه پرداخت می‌کند تا به رشد و توسعه شهرها کمک کرده باشد.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان دولت در بخش‌های مختلف شهرستان بناب گفت: در پروژه‌هایی مانند نیروگاه، کنارگذر شرقی ، بیمارستان و ده‌ها پروژه دیگر دولت در شهرستان بناب صدها میلیارد تومان اعتبار پرداخت کرده است.

تمامی اعضای دولت در شهرستان بناب از شورا و شهرداری در راستای رشد و توسعه شهری حمایت کامل خواهند کرد

لعلی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی اعضای دولت در شهرستان بناب از شورا و شهرداری در راستای رشد و توسعه شهری حمایت کامل خواهند کرد، گفت: اینکه در حال حاضر مردم از وضعیت شهر رضایت بسیار خوبی دارند این وظیفه را به وجود می‌آورد که با تمام ظرفیت و پتانسیل به مردم شهر بناب خدمت کنیم.

  • نویسنده : داودزیبایی