انتخابات پرشور در چارچوب قانون، ضروری است
انتخابات پرشور در چارچوب قانون، ضروری است
احمد وحیدی امروز در تبریز همکاری داوطلبان، احزاب و هواداران برای برگزاری انتخابات پرشور و در چارچوب قانون را ضروری دانست.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی وزیر کشور گفت: با فرا رسیدن زمان تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی، شور انتخاباتی در کشور حاکم شده است و داوطلبان و ائتلاف‌ها و احزابی که آنها را حمایت می‌کنند و هواداران آنها بر شور انتخابات افزوده اند.

احمد وحیدی، امروز در حاشیه بهره برداری از طرح‌های خدمات شهری تبریز، افزود: همکاری داوطلبان، احزاب و هواداران برای برگزاری انتخابات پرشور و در چارچوب قانون ضروری است تا با تلاش شورانگیز در تبلیغات نظم و انضباط برقرار باشد.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان و هواداران آنها چارچوب‌های قانونی انتخابات را رعایت کنند، تصریح کرد: همه کار‌ها باید در چارچوب قانون باشد و با نظم و انضباط کامل تبلیغات انجام دهند و از تخریب سایر داوطلبان خودداری کنند.

وی اعلام کرد: پیش بینی‌های لازم برای امنیت برگزاری انتخابات در سطح کشور و در شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است.

وزیر کشور گفت: در یک فضای سالم، خوب و امن و با مشارکت گسترده مردم این دوره از انتخابات عالی و یازده اسفند جشن ملی برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی