انجام ماهانه بیش از ۷۰۰ عمل جراحی در بناب / کاهش تعداد اعزام بیماران از بناب به سایر شهرها
انجام ماهانه بیش از ۷۰۰ عمل جراحی در بناب / کاهش تعداد اعزام بیماران از بناب به سایر شهرها
رئیس بیمارستان امام خمینی ره بناب با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد فضایی عالی در این بیمارستان هستیم گفت: ماهانه بیش از ۷۰۰ عمل در این بیمارستان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر اصغر باقری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بناب با تاکید بر اینکه به دنبال ایجادی امن و سرشار از احترام برای بیماران در بیمارستان امام خمینی ره بناب هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر ماهانه بیش از ۷ هزار نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به امکانات و پزشکان عدد بسیار زیاد و قابل توجهی می‌باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی ره بناب در تشریح عملکرد این بیمارستان  طی ۸ ماه گذشته اظهار داشت: از زمان به دست گرفتن مدیریت بیمارستان امام خمینی ره بناب بخش سی سی یو، بخش آی سی سی یو، رخت شورخانه، غذاخوری، سالن‌های بیمارستان، آسفالت ریزی محوطه و ده‌ها خدمت دیگر در این بیمارستان بزرگ انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد عمل های جراحی در این بیمارستان گفت: در گذشته ماهانه حدود ۱۲۰ عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی انجام می‌شد که امروز با تجهیزات بیشتر ماهانه حدود ۷۰۰ عمل جراحی انجام می‌دهیم.

وی افزود: در همین راستا ماهانه بیش از ۹۰۰ نفر در بیمارستان امام خمینی ره بناب بستری می‌شود و تعداد تخت‌های آی‌سیو به ۱۷ و تخت‌های سی‌سی یو به ۱۱ تخت افزایش پیدا کرده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی ره بناب با تاکید بر اینکه بیش از ۴۰ متخصص در بیمارستان امام خمینی مشغول به فعالیت هستند گفت: با وجود این امکانات و تجهیزات شاخص اعزام از شهرستان بناب به تبریز ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و بیشتر جراحی‌ها در همین بیمارستان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب تعداد زیادی متخصص در حوزه‌های مختلف در بناب جذب شده‌اند که همین امر باعث ایجاد رقابت و افزایش کیفیت شده و بناب بعد از تبریز بیشترین تعداد عمل جراحی را به خود اختصاص داده است.

دکتر اصغر باقری با تاکید بر اینکه به دنبال شبانه روزی کردن بخش MRI بیمارستان هستیم گفت: در همین راستا سعی خواهیم کرد در راستای افزایش خدمات و رفاه شهروندان بخش MRI را به صورت سه شیفته و برون سپاری اداره کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی ره بناب در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری صدای مبنی بر نامناسب بودن ورودی این بیمارستان و تاریکی آن در شب گفت:قطعاً به دنبال محوطه سازی و افزایش خدمات هستیم و تاریکی این مسیر را باهمکاری اداره برق بناب به زودی رفع خواهیم کرد.

  • نویسنده : داودزیبایی