اهمیت اقامه نماز در مدارس شهرستان بناب/ ثبت نام ۹۹ درصد دانش آموزان در مدارس شهرستان
اهمیت اقامه نماز در مدارس شهرستان بناب/ ثبت نام ۹۹ درصد دانش آموزان در مدارس شهرستان
پورلطفعلی: ۹۹ درصد ثبت‌نام مدارس انجام شده است

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار بناب و با حضور اعضاء با موضوع پروژه مهر و بازگشایی مدارس برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار بناب از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم آغازین بازگشایی مدارس خواست با آموزش و پرورش شهرستان همکاری نمایند.

فرماندار بناب در ادامه از بسترسازی‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بناب و همچنین تلاش های پلیس فتای شهرستان بناب در کاهش آسیب های فضای مجازی تقدیر و تشکر کرد.

اهمیت اقامه نماز در مدارس شهرستان بناب

وی در ادامه به اهمیت اقامه نماز در مدارس شهرستان بناب اشاره کرده افزود: نمی‌شود با نمره و اجبار دانش آموز را وادار به اقامه نماز کرد چرا که حرمت نماز بدین طریق از بین می‌رود بایستی مدیر، معلم و عوامل اجرایی مدرسه آنقدر نماز را جذاب جلوه دهند که دانش آموزان با میل و رغبت خود نماز بخواند.

ارائه گزارشی از نتایج کنکور سال ۱۴۰۲

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با ارائه گزارشی از نتایج کنکور سال ۱۴۰۲ گفت: در کنکور ۱۴۰۲ تعداد رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ شهرستان بناب ۷۱ نفر بوده است که نسبت به پارسال ۱۱ نفر افزایش داشته است.

برنامه‌های روز بازگشایی مدارس

وی در ادامه به برنامه‌های روز بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: زنگ مهر، ایثار و مقاومت روز اول مهر ماه رأس ساعت ۸ صبح با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی در دبیرستان نمونه ولیعصر (عج) و دبیرستان نصر و هاجر شهر خوشه مهر نواخته خواهد شد.

پورلطفعلی ادامه داد: جشن شکوفه‌ها همزمان با فرا رسیدن اول مهر فردا در دبستان‌های شهرستان بناب برگزار می‌شود، جشن غنچه‌ها نیز روز شانزدهم مهر برگزار خواهد شد.

ثبت نام ۹۹ درصد دانش آموزان در مدارس شهرستان

وی در پایان از ثبت نام ۹۹ درصد دانش آموزان در مدارس شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه کار ثبت‌نام بیش از ۹۹ درصد از دانش آموزان در مدارس شهرستان به پایان رسیده است و تلاش می‌کنیم موارد باقیمانده نیز تا اول مهر ماه به اتمام برسد.

  • نویسنده : امید اسماعیلی