بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری نکنند
بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری نکنند
فرماندار بناب ضمن ابراز گلایه از سخت‌گیری برخی از بانک‌ها در پرداخت وام گفت از تمام بانک‌های شهرستان بناب واست می‌کنیم در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به هیچ عنوان سخت‌گیری نکنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بناب ضمن حمایت مجدد از مردم فلسطین و انتقام آنها از رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی سالیان سال است که مردم فلسطین را به شهادت رسانده و خانه‌های آنها را ویران کرده است و حالا نوبت مقاومت اسلامی است.

فرماندار شهرستان بناب در ادامه ضمن گلایه از عدم حضور برخی از مسئولان شهرستان بناب در جلسات مهم و به خصوص نماز جمعه گفت: اینکه مسئولان در این جلسات و یا نماز جمعه حضور پیدا می‌کنند گستاخی محسوب شده و قطعاً با آنها برخورد جدی خواهیم داشت.

رضا لعلی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به دشواری‌های پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک‌ها گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره برای پرداخت وام به اقشار ضعیف و متوسط تاکید کرده است و بانک‌ها نیز می‌بایست راه پرداخت وام را تسهیل کنند.

ووی خاطرنشان کرد: مشکل اینجاست مردم عادی که برای وام ازدواج و یا وام فرزندآوری برای مبلغی حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان به بانک مراجعه می‌کنند با ۱۰۰ مدل مشکل و سختگیری مواجه می‌شوند اما افرادی داریم که میلیاردها تومان وام کم بهره گرفته‌اند و با وجود پایان مهلت بازپرداخت همچنان در بازپرداخت وام‌های خود تفره می‌روند.

لعلی افزود: بانک‌ها نباید برای پرداخت وام چند ضامن کارمند مطالبه کنند چرا که این تعداد کارمند در هیچ شهری وجود ندارد که بتوانند ضامن مردم شوند و حتی ‌سختگیری‌ها برای کارمندان باعث شده تا آنها از ضامن شدن برای دیگران خودداری کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب همکاری و تعامل و همکاری بانک‌ها با ادارات در راستای پرداخت وام‌های مشاغل خانگی را خواستار شد و گفت: جای تعجب است با وجود اینکه اعتبارات برای ادارات در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی اعلام شده است اما برخی از بانک‌ها هنوز از این موضوع از بی‌اطلاعی می‌کنند.

 

 

 

 

  • نویسنده : داود زیبایی