بخش داندانپزشکی و سونوگرافی فعال هستند/ احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی سال آینده
بخش داندانپزشکی و سونوگرافی فعال هستند/ احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی سال آینده
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب از فعال بودن بخش دندانپزشکی و سونوگرافی این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر ظهراب ستاره ظهر امروز در جمع هیئت معتمدین شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور معتمدین بناب در این درمانگاه گفت: حضور افراد معتمد و ریش سفید شهرستان بناب در این مرکز درمانی و پیگری و گفتگو در خصوص مسائیل مختلف نشان از فرهنگ بالای این شهرستان است.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هدف اصلی پرسنل این مرکز درمانی خدمت به مردم است گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار نفر بیمه شده به صورت اصلی و فرعی از خدمات درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب استفاده می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه طبق آمارها بیش از ۷۰ درصد از بیمه شدگان وضعیت مالی بسیار خوبی ندارند، گفت: در همین راستا تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بهترین امکانات را در این مرکز درمانی به مردم فهیم شهرستان بناب ارائه بدهیم.

دکتر ظهراب ستاره از اخذ مجوز جهت احداث درمانگاه جدید برای تامین اجتماعی شهرستان بناب خبر داد و اظهار کرد: با همکاری شورا و شهرداری بناب کارهای پروانه و ابتدایی این درمانگاه انجام شده و در پایان این سال با انتخاب پیمانکار پروژه از فصل کاری سال آینده شاهد احداث این پلی کلینیک تخصصی در بناب خواهیم بود

دکتر ستاره در ادامه در تشریح عملکرد فعلی درمانگاه تامین اجتماعی بناب گفت: در حال حاضر ۵ پزشک عمومی چندین متخصص در حوزه‌های مختلف سه دندانپزشک، مامایی و داروخانه در قسمت‌های مختلف به صورت دو شیفت از ساعت ۷ صبح الی ۹ شب در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان و افزایش خدمات به بیمه شدگان بخش سونوگرافی درمانگاه فعال شده و هر هفته ۲۰ نفر ویزیت می‌شوند و به امید خداوند در آینده نزدیک با احداث ساختمان جدید شاهد افتتاح بخش رادیولوژی و ماموگرافی در این درمانگاه خواهیم بود.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر از زحمات کمیسیون پزشکی در این درمانگاه گفت: کمیسیون پزشکی در این مرکز درمانی باعث شده نه تنها نیازهای شهرستان بناب برطرف شود بلکه از سایر شهرهای همجوار نیز از کمیسیون‌های پزشکی این مرکز استفاده می‌کنند.

  • نویسنده : داود زیبائی