بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل هرگز ایمن نخواهد بود
بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل هرگز ایمن نخواهد بود
وزیر خارجه انگلیس امروز گفت: بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل هرگز ایمن نخواهد بود؛ تلفات غیرنظامیان در غزه بسیار زیاد است.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس امروز اعلام کرد که بدون امنیت برای فلسطینی‌ها، رژیم صهیونیستی هرگز ایمن نخواهد بود.

 

وزیر امور خارجه انگلیس در این خصوص گفت: اسرائیل هرگز امن نخواهد بود مگر اینکه امنیت و ثبات بلندمدتی برای مردم فلسطین برقرار شود. تلفات غیرنظامیان در غزه بسیار زیاد است.

 

دیوید کامرون در این ارتباط افزود: من از اسرائیل می‌خواهم تا اقدامات سختگیرانه ای را علیه اعمال خشونت غیرقابل قبول از سوی شهرک نشینان در کرانه باختری انجام دهد.

 

این در حالیست که منابع عبری ساعاتی پیش اعلام کردند که صلیب سرخ ۱۳ اسیر صهیونیست را تحویل گرفته و آنها در مسیر رفح هستند.

 

رسانه صهیونیستی والا به نقل از یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۳ اسیر صهیونیست تحویل صلیب سرخ شده اند.

 

سی ان ان هم به نقل از دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۱۳ اسرائیلی هم اکنون به صلیب سرخ تحویل داده شده اند.

 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که بالگردهای رژیم صهیونیستی که اسیران صهیونیست را منتقل خواهند کرد عازم گذرگاه کرم ابوسالم شده اند.

 

این درحالی است که رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که صهیونیست‌های آزاد شده از طریق گذرگاه العوجا از طریق رفح به اراضی اشغالی بازمی گردند.

 

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی همزمان با تحویل اسیران صهیونیست بر فراز رفح به پرواز درآمدند و سپس بلافاصله منطقه را ترک کردند.

 

الجزیره به نقل از برخی منابع اعلام کرد که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس ۲۴ اسیر از جمله تعدادی کارگر تایلندی را تحویل داده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر