برخی ادارات به جای رفع موانع و کمک به تولید چوب لای چرخ تولیدکنندگان می گذارند
برخی ادارات به جای رفع موانع و کمک به تولید چوب لای چرخ تولیدکنندگان می گذارند
فرماندار بناب گفت: برخی ادارات به جای رفع موانع و کمک به تولید چوب لای چرخ تولیدکنندگان می گذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت آقای رئیسی حمایت از تولید و تولید کنندگان بوده و است.

فرماندار بناب افزود: در همین راستا ریاست محترم جمهوری دستور دادند که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل برای حمایت از بخش تولید و صادرات حمایت شود تا شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

وی ضمن گلایه از برخی از بروکراسی های اداری و موانع تولید در شهرستان، استان و کشور گفت: متاسفانه برخی از ادارات در حال حاضر به جای رفع موانع و کمک به تولید چوب لای چرخ تولیدکنندگان می گذارند و امورات آنها را با مشکل مواجه می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام کارخانجات تولید یا تولیدی های کوچک و بزرگ از سرمایه های  این مملکت محسوب می‌شوند و تمام ادارات موظف هستند از سرمایه‌های این کشور حمایت و صیانت داشته باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در پایان حمایت و تعامل هرچه بیشتر ادارات بناب با تولیدکنندگان را خواستار شد و گفت: تمام نهادهای دولتی و غیردولتی در شهرستان بناب می بایست از تمام ظرفیت و امکانات و پتانسیل خود برای کمک به تولید و کارخانجات استفاده کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی