برخی بی حجابی ها چهره بناب را زشت کرده است/بدحجابی در دانشگاه های بناب بیداد می کند
برخی بی حجابی ها چهره بناب را زشت کرده است/بدحجابی در دانشگاه های بناب بیداد می کند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب گفت: قطعاً برخورد با بی حجابی نمیتواند به تنهایی موثر باشد و می بایست در این راستا فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام داوود حمیدی صبح امروز در جلسه کارگروه حجاب و عفاف شهرستان بناب ضمن ابراز نگرانی از وضعیت حجاب در شهرستان بناب گفت: باید در نظر داشت که وضعیت حجاب در شهرستان بناب نسبت به سایر شهرستان‌ها و استان‌ها به مراتب بهتر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان افزود: بناب به عنوان شهر حجاب و فرهنگ شناخته می‌شود و برخی از موارد مشهود بی حجابی ها توسط برخی از بانوان نه‌تنها چهره فرهنگی شهر را زشت می کند بلکه زمینه ساز برخی از آسیب های اجتماعی نیز می شود.

وی با تاکید بر افزایش اقدامات فرهنگی در راستای تشویق بانوان به عفاف و حجاب گفت: قطعاً برخورد با بی حجابی نمیتواند به تنهایی موثر باشد و می بایست در این راستا فرهنگ سازی شده باید از روش های تشویقی مختلف بانوان را به حجاب دعوت کنیم.

حجت الاسلام داوود حمیدی با اشاره به وضعیت حجاب در ادارات شهرستان بناب گفت: متاسفانه گاها دیده می شود که بانوان شاغل در ادارات خود حجاب را رعایت نمی کنند و قطعا این کار باعث رونق بی حجابی در جامعه می شود؛ چرا که آنها خود الگوی جامعه هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه وضعیت حجاب در دانشگاهها به هیچ عنوان مورد تایید نمی باشد، گفت: در مقابل خوابگاه دانشگاه دختران در بناب برخی از بی حجابی ها باعث شرم و ناراحتی مردم نیز می گردد و قطعا باید جلوی این بی حجابی ها گرفته شود.

 انتهای پیام/ داود زیبائی