برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای کشور به میزبانی آذربایجان‌شرقی
برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه فنی‌و‌‌حرفه‌ای کشور به میزبانی آذربایجان‌شرقی
سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از برگزاری هجدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی ‌و‌‌حرفه ای کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، ابراهیم احمدی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هجدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر و بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی ‌و‌‌حرفه ای کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهارداشت: در این رویداد نزدیک به هزار و ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر ورزشکار از دانشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای سراسر کشور در ۱۰ رشته ورزشی و در قالب دو المپیاد فرهنگی و ورزشی مجزا به رقابت می‌پردازند‌

وی یادآور شد: این مسابقات از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۱۱ شهریورماه سال‌جاری در شهر تبریز برگزار می‌شوند.

احمدی با بیان این‌که عملیات آماده‌سازی سالن‌ها و فراهم‌سازی تمهیدات از اسفند ماه سال گذشته و با مشخص شدن میزبانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌تی استان آغاز گردیده است، افزود: به‌طور شبانه‌روزی همکاران در تلاش هستند تا میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات باشند.

سرپرست دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌شرقی همچنین به تشریح جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در نظام آموزشی کشور پرداخت و گفت: این دانشگاه را تغذیه کننده و پشتوانه اصلی صنعت و تولید است.

مهدی شریعتی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای کشور نیز در این نشست به نقش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور در بحث قهرمان‌پروری و کمک به ارتقای ورزش همگانی و قهرمانی پرداخت و اذعان داشت: درخشش دانشجویان این دانشگاه در رقابت با سایر دانشگاه‌ها قابل توجه است.

  • منبع خبر : خبرگزای آناج