برگزاری هفتمین جشنواره ملی کباب بناب ۲۶ لغایت ۲۸  شهریور ۱۴۰۲ در پارک ملت
برگزاری هفتمین جشنواره ملی کباب بناب ۲۶ لغایت ۲۸  شهریور ۱۴۰۲ در پارک ملت
شهردار بناب از برگزاری هفتمین جشنواره ملی کباب بناب در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرید پناهی قدیم صبح امروز در حاشیه جلسه برگزاری هفتمین جشنواره ملی کباب بناب اظهار داشت: برگزاری جشنواره ملی کباب بناب سال گذشته دستاوردها و تجربیات بسیار مختلفی را برای شهرداری به ارمغان آورد که امسال نیز با هدف افزایش شور و نشاط و برندسازی کباب بناب این جشنواره برگزار خواهد شد.

شهردار بناب هدف اصلی از برگزاری جشنواره ملی کباب بناب را معرفی هرچه بیشتر برند کباب بناب و افزایش شور و نشاط عنوان کرد و گفت: امروز تمام ایران کباب بناب را به عنوان غذایی سنتی و ملی می‌شناسند و تنها می‌بایست برای مدیریت این برند غذایی  تلاش شود.

فرید پناهی در ادامه از برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی کباب بناب در پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره در روزهای ۲۸،۲۷،۲۶ شهریور ماه سال جاری همانند سنوات گذشته در محل پارک ملت برگزار خواهد شد.

شهردار بناب با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و آماده سازی برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره از ابتدای سال شروع شده است، گفت: این جشنواره پس از پایان محرم و صفر و در فضایی بسیار بزرگ با برنامه‌ریزی بسیار بهتر نسبت به ششمین دوره کباب ملی بناب برگزار خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انجام برنامه‌های فرهنگی و نشاط آور برای شهروندان از اهداف اصلی شهرداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کار در حل مشکلات شهری به خصوص آسفالت ریزی، شهرداری تمامی تمرکز خود را بر روی آسفالت ریزی و زیباسازی شهر قرار داده است اما برگزاری جشنواره‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.

گزارش تصویری؛

  • نویسنده : داود زیبائی