برگزاری کلاس رستورانداری برای کباب پزان رستورانداران و صاحبان تالارها در بناب
برگزاری کلاس رستورانداری برای کباب پزان رستورانداران و صاحبان تالارها در بناب
شهردار بناب از برگزاری کلاس‌های رستورانداری با هدف اصول رستورانداری و افزایش رضایتمندی مشتریان در شهرستان بناب خبر داد.

فرید پناهی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار و پایگاه خبری صدای بناب، از برگزاری کلاس‌های رستورانداری در شهرستان بناب خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با حضور اساتید مجرب برای تمامی کباب‌پزان، رستورانداران و صاحبان تالارها در بناب برگزار خواهد شد.

شهردار بناب یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کلاس‌ها را آشنایی با اصول رستورانداری عنوان کرد و گفت: در این کلاس‌ها سعی خواهد شد به مسائلی از جمله جذب مشتری و رضایتمندی مشتریان و همچنین فنون پذیرایی و تشریفات توجه ویژه شود.

وی افزود: سعی خواهیم کردیم که در این کلاس‌ها استفاده از سبک‌های مدرن و به روز در رستوران داری و آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها در سطح ملی و کشوری مورد توجه حاضرین قرار بگیرد.

فرید پناهی با اشاره به پیش رو بودن هفتمین جشنواره ملی کباب بناب اظهار کرد: در این کلاس‌ها آشنایی با نحوه حضور در مسابقات و جشنواره‌ها به حاضرین آموزش داده خواهد شد.

شهردار بناب در پایان بر ضرورت حضور تمامی کباب‌پزان، رستورانداران و صاحبان تالارها در این کلاس‌ها گفت: علاقمندان جهت ثبت نام به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مستقر در طبقه همکف مراجعه کنند و تا ۱۵ روز آینده حتماً کار ثبت نام را انجام بدهند.

  • نویسنده : داود زیبائی