بسیج راهگشای بسیاری از مشکلات است/ اسرائیل دستاوردی به دست نیاورد
بسیج راهگشای بسیاری از مشکلات است/ اسرائیل دستاوردی به دست نیاورد
فرمانده کل ارتش گفت: بسیج یک تفکر بوده و محدود به یک سازمان نیست و راهگشای بسیاری از مشکلات است.

به گزارش صدای بناب خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم تحلیل از پرستاران و دانشجویان نمونه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به تحولات غزه، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بی سابقه‌ای در طول تاریخ مبارزات فلسطینیان بود و نتایج بسیار حائز اهمیتی داشت؛ مجموع حوادث فلسطین صحت و دقت فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را اثبات کرد که آن‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه نشانه‌های اضمحلال رژیم نحس صهیونیستی پیدا است، ادامه داد: غربی‌ها سال‌ها تلاش کردند که موضوع فلسطین از اذهان فراموش شود و به دنبال عادی سازی روابط بودند، اما طوفان الاقصی مساله فلسطین را به موضوع اول جهان تبدیل کرد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در کشورهای غیر اسلامی موضوع فلسطین به طور جدی تری پیگیری می‌شود، افزود: غربی‌ها با تمام تلاش و امکانات خود از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و هزینه‌های بسیاری کردند، اما شکست مفتصحانه‌ای خوردند.

وی تاکید کرد: آمریکای تلاش کردند یک تصویر حقوق بشری و دموکراسی از خود نشان دهند، اما تحولات فلسطین منجر شد چهره واقعی آمریکایی‌ها و غربی‌ها را به خوبی نشان داد و پرده از چهره آن‌ها کنار زد.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی موجب شکست تحقیرآمیز صهیونیست‌ها شد، تصریح کرد: در غزه شاهد بودیم که صهیونیست‌ها در غزه جنایات بی سابقه‌ای انجام می‌دادند و با هدف یک بیمارستان را از ریشه از بین بردند و این جنایت بسیار بزرگی است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همگام فهمیدند که سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی و غربی‌ها طرفدار آپارتاید بوده خود را نژاد برتر می‌دانند و بقیه انسان‌ها را در خدمت نژاد خودشان می‌دانند؛ معلوم شد که غربی‌ها نژادپرست هستند و این در حالی است در بقیه فرهنگ‌ها جای ندارد.

وی افزود: استکبار خودشان گفتند که سید حسن نصرالله به خوبی گفت که رژیم صهیونیستی سست از لانه عنکبوت است؛ گروه‌های مقاومت علی رغم نبود امکانات و تجهیزات به خوبی توانستند رژیم صهیونیستی را به زانو در بیاورند و تمام شروط مقاومت را پذیرفتند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ابتکار عمل دست نیروهای حماس است، یادآور شد: در مدت بمباران غزه غربی‌ها از تمام توان خود برای نابودی گروه‌های مقاومت به کار بردند و میلیاردها دلار هزینه کردند، اما کاری از پیش نبردند و این حماس بود که شرایط آتش بس را به صهیونیست‌ها تحمیل کرد.

وی تصریح کرد: هواپیماهای ترابری آمریکایی دائم در حال ارسال تجهیزات به صهیونیست‌ها بودند و همچنین غربی‌ها تسلیحات به این رژیم کودک کش ارسال می‌کردند، اما این کمک‌ها دستاوردی برای آن‌ها نداشت و دنیا چهره واقعی جنایتکاران عالم را به خوبی شناخت.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه صهیونیست‌ها تنها در مقابل یکی از شاخه‌های جبهه مقاومت شکست خورد، افزود: صهیونیست‌ها بیش از ۱۴ هزار انسان بی گناه را توسط بمباران به شهادت رساندند، اما سرانجام در مقابل جبهه مقاومت تسلیم شدند و شرایط آتش بس را پذیرفتند؛ این قدرت جبهه مقاومت را به خوبی نشان داد.

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در غزه هیچ دستاورد نظامی برای آن‌ها در بر نداشت، تاکید کرد: دنیا متوجه شد که با فروش کردن جنایات صهیونیست‌ها نباید محاکمه جنایتکاران صهیونیستی را فراموش کرد و آیت باید دنبال شود.

سرلشکر موسوی در ادامه با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یک تفکر بوده و محدود به یک سازمان نیست، افزود: بسیج یک تفکر است که راهگشای بسیاری از مشکلات است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تفکر بسیج یعنی خدمت بی ریا و بی منت به مردم است، ادامه داد: تفکر بسیج در یک کلمه مدیریت و اقدام جهادی است.