بناب شهر دوچرخه ایران اما فاقد ابتدایی ترین زیرساخت‌ها برای دوچرخه سواری
بناب شهر دوچرخه ایران اما فاقد ابتدایی ترین زیرساخت‌ها برای دوچرخه سواری
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی بناب در جلسه برنامه ریزی برای بیست و دومین همایش دوچرخه سواری شهرستان گفت: با وجود این که بناب شهر دوچرخه ایران محسوب می‌شود اما فاقد زیرساخت‌های ابتدایی برای این ورزش همگانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، نادر داودی در جلسه برنامه ریزی برگزاری بیست و دومین همایش دوچرخه سواری “بناب شهر دوچرخه” با ابراز خرسندی از برگزاری همایش های عمومی و نشاط آور گفت: این همایش ها یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه است و برگزاری چنین همایش هایی باعث افزایش شور و نشاط عموم مردم می شود.

رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرستان بناب ضمن گلایه از کمبود و نبود زیرساخت های لازم برای دوچرخه سواری در سطح شهر بناب گفت: با وجود اینکه بناب به عنوان‌ شهر دوچرخه شناخته می شود اما زیرساخت‌ها و حتی امکانات ابتدایی برای این ورزش همگانی در بناب بسیار کم و محدود است.

وی افزود: به طور مثال اگر مسافر و یا میهمانی وارد شهر دوچرخه ایران (بناب) شود به دلیل نبود زیرساخت ها و برند ها و المان های مخصوص نمی تواند تشخیص دهد که بناب شهر دوچرخه ایران محسوب می شود.

نادر داودی با اشاره به اینکه “بناب شهر دوچرخه” و “بناب شهر کباب” جزو برندهای اصلی این شهرستان محسوب می‌شوند، گفت: برای حفظ و صیانت از این دو برند مهم باید سرمایه گذاری در بخش های مختلف انجام بگیرد تا سایر شهرها نتوانند این دو برند را به نام خود ثبت کنند.

وی در پایان جلسه برگزاری بیست و دومین همایش “بناب شهر دوچرخه” گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی ها و انتخاب زمان مناسب شاهد استقبال هرچه بیشتر مردم از این همایش باشیم و می بایست از امکانات استانی و شهرستانی برای برگزاری آن استفاده کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی