بهره برداری از ۴۶ پروژه بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی
بهره برداری از ۴۶ پروژه بخش کشاورزی در آذربایجان شرقی
با حضور حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ۴۶پروژه بخش کشاورزی با ارزشی بیش از ۵هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری مهر، صبح شنبه در جریان سفر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به استان آذربایجان شرقی ۴۶ پروژه بخش کشاورزی با ارزشی بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص میزان اشتغال زایی این پروژه‌ها گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴۲۲ نفر شغل ایجاد خواهد شد و تثبیت اشتغال برای ۸۱۹ نیز صورت خواهد گرفت و ۶۴۰ خانوار از این پروژه‌ها بهره مند خواهند شد.

اکبر فتحی میزان تسهیلات پرداختی برای اتمام این پروژه‌ها را بیش از یکهزار و ۱۲۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: میزان اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این طرح‌ها ۵ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال است که ۱۶۲ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال آن اعتبار دولتی، ۴ هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال آن آورده بخش شخصی و مابقی نیز تسهیلات بانکی است.

گفتنی است دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت حسین اجاقی، غبارروبی مزار شهدای سنگرسازان بی سنگر، شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و جلسه مشترک با روحانیون جهاد و ناظرین ذبح شرعی از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان شرقی است.