به‌نتیجه‌رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست
به‌نتیجه‌رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در جلسۀ فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان این که به‌نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی است و نباید در آن تردید کرد افزود: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسۀ فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقولۀ شرعی و دینی است. امروز به‌نتیجه‌رساندن این لایحه وظیفۀ شرعی و ملی ماست و باید به این وظیفه عمل کنیم و تردید نکنیم که مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همان‌طور که قانون اقدام راهبردی به فرمودۀ رهبر انقلاب، مسئولان کشور را از سردرگمی نجات داد، قانون حجاب نیز از کارهای پراکنده و سردرگمی نظیر این که یک روز فلان پلتفرم را ببندند یا باز کنند، یک روز یک مکان را پلمب کنند و روز دیگر باز کنند، یک روز بگویند گشت باشد یک روز بگویند نباشد، جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مجلس همچنین گفت: این قانون محور عمل همه در موضوع عفاف و حجاب خواهد شد و مطمئن باشید که با انسجام‌بخشی، مشکلاتی که در زمینۀ قانونی وجود دارد را حل خواهد کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا