تخصیص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال  اعتبار برای شهرستان بناب در سال ۱۴۰۱
تخصیص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال  اعتبار برای شهرستان بناب در سال ۱۴۰۱
فرماندار بناب با اشاره به اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد ریال برای شهرستان بناب در سال گذشته گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه 650 میلیارد ریال به شهرستان بناب تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، قیام و نهضت عاشورا اظهار داشت: تمام هستی ما مسلمانان و به خصوص شیعیان از واقعه عاشورا است.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر ضرورت مشارکت تمامی ادارات در برگزاری هرچه بهتر مراسمات ماه محرم گفت: به عنوان مقام عالی دولت در این شهرستان از تمامی ادارات درخواست داریم با تمام ظرفیت و پتانسیل‌ خود به هیئت‌های مذهبی کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای شهرستان بناب از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ مبلغی حدود ۴۴۰ میلیارد ریال برای شهرستان بناب تخصیص یافته بود.

فرماندار بناب از افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات شهرستان بناب از محل بودجه تملک و دارایی استان اظهار داشت: امسال مبلغی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان بناب تخصیص یافته که می بایست در حوزه‌های مهم و مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به اعتبارات استانی برای پروژه‌های مهم بهداشتی، ورزشی، فرهنگ، هنر و سایر حوزه‌ها اظهار داشت: اعتبارات به طور دقیق برنامه‌ریزی شده و به ادارات و حوزه‌های مختلف پرداخت می‌شود.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف برای شهرستان بناب اعتبار جذب شده است، اظهار داشت: مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال برای سال جاری تنها از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان می‌باشد.

  • نویسنده : داود زیبائی