تزریق دوز یادآور را فقط یک و نیم درصد از مردم شهرستان انجام داده اند/  ۳ نفر فوتی کرونایی طی چند روز اخیر در بناب
تزریق دوز یادآور را فقط یک و نیم درصد از مردم شهرستان انجام داده اند/  ۳ نفر فوتی کرونایی طی چند روز اخیر در بناب
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب گفت: متاسفانه تزریق دوز یادآور را فقط یک و نیم درصد از مردم شهرستان انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین غلامی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در تشریح وضعیت کرونایی شهرستان گفت: در حال حاضر وضعیت کرونایی در بناب قرمز بوده و متاسفانه طی چند روز اخیر سه نفر فوتی کرونایی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب آمار بیماران کرونایی در شهرستان بناب را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸ نفر در بیمارستان امام خمینی و ۴ نفر در بیمارستان شهدا بستری هستند که متاسفانه دو نفر از این بیماران در بخش ویژه کرونایی تحت مراقبت هستند.

حسین غلامی در خصوص آمار واکسیناسیون کرونا در شهرستان گفت: از جمعیت ۱۴۹ هزار نفری شهرستان بناب ۸۲ درصد جمعیت شهرستان دوز اول ،۷۴ درصد دوز دوم و ۴۸ درصد دوز سوم را تزریق کرده اند اما متاسفانه تزریق دوز یادآور تنها یک و نیم درصد در شهرستان بناب انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و تهویه مناسب برای بازگشایی مدارس را ضروری عنوان کرد و گفت: امیدواریم آموزش و پرورش شهرستان با توجه به وضعیت کرونای بناب اجرای تمامی موارد بهداشتی را تحت نظر داشته و در صورت مشاهده هرگونه علائم مربوطه بیماری هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ندا خانی