تشکیل ۳۲ پرونده تخلف اصناف طی روزهای گذشته در بناب/ هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بناب وجود ندارد
تشکیل ۳۲ پرونده تخلف اصناف طی روزهای گذشته در بناب/ هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در بناب وجود ندارد
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب از انجام بیش از ۳۴۵ مورد بازرسی طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: در همین راستا ۳۲ پرونده تخلفاتی اصناف به تظاهرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به افزایش گشت های نظارت بر بازار با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز اظهار داشت: طی روزهای گذشته ۳۴۵ مورد بازرسی در سطح شهر بناب انجام شد و ۳۲ پرونده تخلفاتی تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در تهیه و توزیع کالای اساسی در بازار بناب وجود ندارد، گفت: تنها مشکل موجود در بازار افزایش قیمتها به بهانه بالارفتن قیمت دلار می باشد که دولت می‌بایست با این پدیده برخورد کند.

وی از وفور انواع برنج ایرانی و خارجی در سطح بازار شهرستان بناب خبر داد و گفت: در حال حاضر برنج پاکستانی حدود ۵۷۰ هزار تومان، برنج هندی ۴۰۰ هزار تومان، روغن ۵کیلویی حدود ۴۰۰ هزار تومان، مرغ ۵۶ الی ۶۰ هزار تومان و تخم مرغ ۴۷ هزار تومان توزیع می‌شود و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

حبیب خان بابایی با اشاره به نظارت و بازرسی دقیق از تهیه و توزیع گوشت قرمز در سطح شهرستان بناب گفت: گوشت گوسفند ماده حدود ۲۳۰ هزار تومان در کشتارگاه و گوشت گوسفند نر حدود ۲۷۰ هزار تومان در کشتارگاه به فروش میرسد و در بازار به ترتیب چیزی حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می گردد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصناف و کسبه که تمامی اموال و کالای خود را در سامانه کالا ثبت نموده اند، گفت: از بازاریان و اصنافی که کالاهای خود را در سامانه تجارت ثبت نکرده اند درخواست داریم این کار را در اسرع وقت انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی