تفکر بسیجی سراسر عالم را فراگرفته است/ حفظ حجاب و پایبندی به آن بلندترین خاکریز در برابر دشمن
تفکر بسیجی سراسر عالم را فراگرفته است/ حفظ حجاب و پایبندی به آن بلندترین خاکریز در برابر دشمن
امام جمعه بناب گفت: این بسیج عمومی ملت‌ها در سرتاسر جهان با فریاد بر سر استکبار افکار دنیا را بیدار و شیطنت استکبار را برملا و مظلومیت مردم غزه را آشکار ساخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به فرارسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: هر چقدر زمان می‌گذرد معنی و مفهوم بسیج، این ابتکار الهی بیشتر روشن می‌شود؛ چرا که مردان بزرگ افکار بزرگ را می‌پرورانند و آثار جامع و قدم‌های بزرگی از خود به یادگار می‌گذارند.

 

وی افزود: بسیج یعنی قرار دادن نیرو، توان و همه هستی در راه خدا و رسیدن به مرضات خداست و چنین انسان‌هایی در منطق قرآن انصارالله و یاوران خدا هستند.

 

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه قرآن به ما دستور می‌دهد هر چه در توان دارید برای احیای دین نیرو آماده کنید تا دشمن را مرعوب کنید، تصریح کرد: حضرت امام (ره) مبتکر بسیج با الهام از آیات الهی دستور تشکیل این سازمان را دادند و به ملت‌های جهان نیز اعلام کردند که در برابر مستکبران قیام کنند و بی تفاوت نبوده و منتظر دولت‌ها نباشند و مصداق بارز آن همین حرکت‌های مردمی است که بعد از انقلاب در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در جریان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی ابراز امیدواری کرد: تفکر بسیجی سراسر عالم را فرا گرفته است، این بسیج عمومی ملت‌ها و اجتماعات مردمی در سرتاسر جهان با فریاد بر سر استکبار افکار دنیا را روشن و شیطنت قدرتهای استکباری را برملا و مظلومیت مردم غزه را آشکار ساخت و این اقدام زمینه نابودی اسرائیل را رقم میزند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه حضرت امام همواره توجه جدی به تقویت بسیج را به مسئولین هشدار داده و از غفلت در این امر عظیم ارتش ۲۰ میلیونی و دنیا زدگی و بی‌تفاوتی مسئولان ابراز نگرانی میکردند، گفت: تجربه ثابت کرده است اگر مسئولان، زمامداران و حاکمان جامعه در صراط مستقیم حرکت کنند، قطعا مردم آن جامعه نیز در راه درست حرکت خواهند کرد و اگر مسئولان گرفتار دنیازدگی و عیش و نوش باشند، دیگر نجات و رستگاری نیست.

 

امام جمعه بناب با اذعان بر اینکه این یک واقعیت غیر قابل انکار است که افکار و فرهنگ عمومی جامعه از افکار و عملکرد مسئولان و مدیران آن جامعه سرچشمه می‌گیرد، تاکید کرد: وقتی متولیان امور و مدیران یک کشور در قسمت‌های اداری زنان جوان خوش قیافه و جذاب را بکار گیرند و مردان جوان بیکار بمانند، محال است از دیگر اقشار جامعه غیر این را توقع داشت و قطعا این مسئله به فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و کارخانجات سرایت خواهد کرد و باید منتظر تبعات قهری و پیامدهای حتمی آن باشیم.

 

🔹وی ضمن هشدار به مسئولان کشور که مسئله اختلاط محرم و نامحرم هویت کشور را تهدید می‌کند، گفت: بنا نبود بعد از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی و در اوج قدرت و صلابت نظام مسئله حجاب، اختلاط محرم و نامحرم و ارزش‌های الهی نادیده گرفته شوند و متاسفانه حضرات صدرنشین در قوای سه‌گانه اصلا جرات نمی‌کنند در این مسئله قانون و فصل‌الخطابی منتشر و ابلاغ نمایند.

 

🔹باقری بنابی خاطرنشان کرد: بلندترین خاکریز در برابر دشمن حفظ حجاب و پایبندی به آن است و خطرناک‌ترین حربه و اسلحه دشمن و شیاطین قسم خورده کشف حجاب است و مردم و مسئولین باید بدانند این مسئله تعلل بردار نیست.

 

  • نویسنده : داود زیبایی