تقویت هویت ملی در بین جوانان بسیاری از مشکلات جامعه را رفع می‌کند
تقویت هویت ملی در بین جوانان بسیاری از مشکلات جامعه را رفع می‌کند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر هویت ملی در بین جوانان تقویت و اقدامات لازم بر این اساس انجام شود بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، تراب محمدی روز سه شنبه در جلسه گروه کاری ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تمام دستگاه ها در حوزه ورزش و جوانان در موضوع های ملی و دینی وظایف مهمی بر عهده دارند و باید تلاش در این زمینه را بیشتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایرانیان از همان ابتدای تاریخ همواره زبانزد بوده اند و به واسطه ظهور اسلام افتخارات بزرگی خلق کرده اند که این نکات باید برجسته شود.

محمدی همچنین بر اجرای مصوبات و دستورات جلسات قبلی تاکید کرد و گفت: برگزاری این جلسات باید به رفع مشکلات حوزه جوانان و حصول نتیجه و اهدف لازم بیانجامد و اینگونه نباشد که جلسات برگزار و در جلسات بعدی دوباره موضوعات تکراری مطرح شود.

وی همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مرتبط در حوزه جوانان برای رفع مشکلات این قشر را ضروری خواند و افزود: هر دستگاهی که ظرفیت و امکان ورود در رفع مشکلات جوانان را دارد باید ورود کند زیرا جوانان آینده سازان جامعه هستند.

در این جلسه جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از وضعیت ورزش استان و حسین دهقان رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در مورد وضعیت و مشکلات حوزه جوانان گزارش دادند.

 جمعیت هدف معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۷۶ نفر است و افراد ۱۸ تا ۳۵ سال استان را شامل می شود.

جمعیت آذربایجان شرقی در حدود چهار میلیون نفر است.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا