جانشین بردیف از اسپانیا آمد/ سرمربی لالیگایی روی نیمکت تراکتور
جانشین بردیف از اسپانیا آمد/ سرمربی لالیگایی روی نیمکت تراکتور
مربی ۵۲ ساله اسپانیایی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش  صدای بناب به نقل از آناج، بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، «پاکو خمز» سرمربی ۵۲ ساله اسپانیایی پس از مذاکرات فشرده و توافق با مسئولان این باشگاه هدایت سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان را برعهده گرفت و جانشین قربان بردیف شد.

خمز در دوران بازیگری خود سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های اسپانیایی همچون رئال رایووایکانو، رئال مورسیا، دپورتیوو لاکرونیا، رئال زاراگوزا و … را در کارنامه دارد.

وی در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ با تیم آلکالا وارد عرصه مربیگری شده و تاکنون هدایت تیم‌هایی نظیر کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایووایکانو، گرانادا، کروز آزول و ایبیزا را برعهده داشته است.

بررسی عملکرد این مربی اسپانیایی نشان می‌دهد که بیشترین حضور او در یک تیم مربوط به رایووایکانو در رقابت‌های لالیگا است که ۱۶۴ بازی روی نیمکت این تیم نشسته است.

از سویی، بهترین کارنامه دوران مربیگری خمز به زمان فعالیتش در تیم کارتاخنا با کسب میانگین ۱/۷۹ امتیاز به ازای هر بازی برمی‌گردد.

گفتنی است، پاکو خمز با پیوستن به تراکتور به عنوان اولین سرمربی اسپانیایی تاریخ این تیم لقب گرفت. او قرار است تا آخر هفته وارد ایران شده و کارش را در تیم پرطرفدار فوتبال کشور آغاز کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج