جبران کمبود تاکسی در بناب با اضافه کردن اتوبوس و مینی بوس در شب
جبران کمبود تاکسی در بناب با اضافه کردن اتوبوس و مینی بوس در شب
رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب در واکنش به خبر نبود تاکسی از ساعت ۶ عصر به بعد در مرکز شهر گفت: با جایگزین کردن اتوبوس و مینی بوس خدمات حمل و نقل را افزایش خواهیم داد.

نادر داوودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در واکنش به خبری مبنی بر اعتراض شهروندان بناب به دلیل نبود تاکسی از ساعت ۷ عصر به بعد در هسته مرکزی شهر بناب گفت: این انتقاد به جا بوده و متاسفانه برخی رانندگان مشتاق به فعالیت در ساعات شب نیستند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب افزود: طبق قانون، سازمان حمل و نقل نمی تواند رانندگان را موظف نماید که تا ساعات معینی خدمات رسانی کنند و  دومین دلیل کمبود تاکسی در این موقع شب، سکونت تعدادی از رانندگان در روستاهای شهرستان می باشد.

وی با اشاره به اضافه شدن مینی بوس و اتوبوس در حمل و نقل عمومی بناب از ساعت ۷ به بعد در هسته مرکزی شهر گفت: منبعد با این روش سعی خواهیم کرد تا مسافران از ساعت ۶ به بعددر مرکز شهر معطل نمانند.

نادر داودی گفت: مقرر کردیم اتوبوس ها و مینی بوس ها پس از اتمام ساماندهی کارگران از کارخانجات ساعت ۵ عصر خود را به مرکز شهر رسانده و مسافران را در صورت نیاز جابجا کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از انتقاد سازنده رسانه مردمی صدای بناب گفت: شهروندان عزیز بنابی مطمئن باشند با برنامه‌ریزی‌های دقیق اجازه نخواهیم داد وقت شهروندان در ساعات پرتردد به دلیل نبود وسایل حمل و نقل هدر برود.

انتهای پیام / ندا خانی