«جشنواره تولیدات فضای مجازی» در ۱۰ بخش برگزار می‌شود
«جشنواره تولیدات فضای مجازی» در ۱۰ بخش برگزار می‌شود
دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی، گفت: جشنواره تولیدات فضای مجازی در ۱۰ بخش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، فرزاد نریمانزاده، صبح امروز در افتتاحیه جشنواره تولیدات فضای مجازی، اظهارداشت: تلاش می‌شود با برگزاری سالانه جشنواره تولیدات فضای‌مجازی در تبریز، این جشنواره به برندی تبدیل و در سطح استان شناخته شود.

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی، افزود: این جشنواره در ۱۰ بخش پوستر، عکس حرفه‌ای و موبایلی، چند رسانه‌ای شامل فیلم، کلیپ، موشن‌گرافی، پویانمایی، اینفوگرافی و پادکست، نرم افزار موبایلی، تولیدات متنی ویژه فضای مجازی شامل استوری، کپشن، توئیت و پست، برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: موضوعات جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان شرقی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و سلامت است.

نریمانزاده با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه امسال و مراسم اختتامیه نیز ۱۰ آذر برگزار می شود.

وی ادامه داد: هر شخص می تواند در هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و به نفرات برتر هر بخش به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطا می شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج