ستاره تراکتور به تقلب متهم شد!
ستاره تراکتور به تقلب متهم شد!
برگزاری یک مسابقه فوتوالی در تمرین امروز تیم تراکتور کافی بود تا بازیکنان این تیم برای یکدیگر کری‌خوانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری آناج، تمرین امروز پنجشنبه تراکتور در غیاب «پاکو خمز» سرمربی این تیم که به کشور خود بازگشته است، برگزار شد و سرخ‌پوشان زیر نظر سایر اعضای کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کردند.

پس از پایان این تمرین، «ریکاردو آلوز» ستاره پرتغالی تراکتور تصویری همراه با شجاع خلیل‌زاده و گوستاوو واگنین منتشر و با ادعای پیروزی در یک رقابت «فوتوالی» برای محمد آقاجان‌پور، مهدی شیری و سیامک نعمتی کری‌خوانی کرد.

استوری که در صفحات مجازی بازیکنان فوق‌الذکر هم منعکس شد که در این بین، سیامک نعمتی واکنش متفاوتی داشت و او مدعی شیطنت و تقلب ریکاردو آلوز در معرفی تیم برنده شد.

آلوز در استوری خود با عنوان قهرمان‌ فوتوالی به شوخی خطاب به تیم تمرینی رقیب نوشت: ”شما کجایید؟” و این درحالی است که نعمتی در پاسخ اعلام کرد: ”برنده تیم ماست، شما فقط یک عکس گرفته‌اید.”

گفتنی است، فوتوالی‌‌ ترکیبی از ۲ رشته ورزشی والیبال و فوتبال است که در این ورزش، بازیکنان در یک زمین کوچک که توری در وسط آن تعبیه شده، باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست از تور عبور داده و به زمین حریف ارسال کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری آناج