جنایت تروریستی کرمان نشانگر ضعف دشمن در برابر اقتدار ایران بود/ انتخابات میدان امتحان و عمل در این برهه از زمان است
جنایت تروریستی کرمان نشانگر ضعف دشمن در برابر اقتدار ایران بود/ انتخابات میدان امتحان و عمل در این برهه از زمان است
امام جمعه بناب گفت: جبهه مقاومت در حقیقت حامیان و مدافعان و جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند، لذا عقل و شرع حکم می‌کند هر چه می‌توانیم از آنها تشکر، حمایت و کمک کنیم.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه این شهرستان بناب ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل پشت پرده این جنایت عظیم از سر استیصال و سردرگمی در برابر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی در جهان و پیروزی جبهه مقاومت در غزه، لبنان، سوریه، یمن و عراق دست به چنین اقدامات جنایتکارانه می‌زنند.

 

وی افزود: قدرتهای مستکبر از نفوذ و ارتباط ایران با کشورهای منطقه و جهان و بیداری ملت‌های مظلوم در هراسند و عداوت و دشمنی‌شان بسوی ایران متمرکز بوده و این نهایت آرزوی استکبار است که جمهوری اسلامی با هیچ ملت و کشوری نتواند ارتباط برقرار کند و در انزوای مطلق بسر برد.

 

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه دین اسلام دین برادری، دوستی و همیاری است، گفت: ملت ایران انقلاب کرده و جمهوری اسلامی را برگزید و به برکت این انقلاب و مکتب اهلبیت علهم‌السلام حرف و حدیث نو به جهان عرضه نموده تا خفته‌ها را بیدار و مظلومان عالم را از چنگال مستکبران و جهانخواران برهاند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: لازمه ادامه حیات این انقلاب و به ثمر نشستن این رسالت بزرگ و ماموریت الهی ایجاد رابطه اخوت، دوستی و یارگیری است؛ و باید در میان کشورها، ملت‌ها و ملیت‌های مختلف ارتباط برقرار نموده و در برابر شیاطین مستکبر یار و انصار و جایگاه و پایگاه‌های مختلف ایجاد و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم ساخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اذعان بر اینکه آمریکا و غربی‌ها هزاران کیلومتر از پشت کره زمین برای سلطه‌گری و بلعیدن ثروت‌های منطقه آمده و لانه و پایگاه درست کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این شرایط اگر ما در منطقه همراه و هم‌پیمان نداشته باشیم، قدرتهای مستکبر لحظه‌ای امان نمی‌دهند تا نفس بکشیم.

 

امام جمعه بناب گفت: متاسفانه عده‌ای کج فهم و ساده اندیش که اکثرا تحصیل کرده هم هستند، انتقاد می‌کنند که از غزه و لبنان و یمن و سوریه چه ربطی بما دارد. در حالیکه طبق آیات قرآن و روایات اهلبیت (ع) آنهایی که به مکتب، انقلاب و رهبر ما لبیک گفته و در مسیر ما حرکت می‌کنند باید هوای آنها را داشته و حمایت کنیم، با دوستان آنها دوستی و با دشمنان آنها دشمنی کنیم.

 

وی ادامه داد: همه اطراف مقاومت در اصل مدافعان و بلاگردانان انقلاب و ملت ایران هستند و همه این مبارزان در وجب به وجب منطقه با اسرائیل و اربابان اسرائیل جهاد کرده و حامیان سرسخت جمهوری اسلامی هستند، لذا عقل و شرع حکم می‌کند که هر چه می‌توانیم از آنها تشکر، حمایت و کمک کنیم.

 

باقری بناب در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی در اسفندماه امسال آن را میدان امتحان و آزمایش در این برهه از زمان دانسته و تاکید کرد: با وجود همه مشکلات اعم از گرانی، تورم که در کشور داریم، باید با مشارکت بالا ضمن عمل به وظیفه شرعی و ملی خود افتخار و اقتدار ملی برای خود و کشور کسب کنیم، چرا که مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را مایوس می‌سازد.