حمل زبال روی خودرو پدیده ای زشت در بناب
حمل زبال روی خودرو پدیده ای زشت در بناب
پدیده ای زشت کخ سرنوشت زباله‌های آویزان به خودرو بجای سطل آشغال وسط خیابان‌های بناب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، متاسفانه مدتی است که خودروهایی در شهر بناب دیده می‌شوند که کیسه زباله را سوار بر صندوق عقب و یا همانند این راننده محترم نیسان آویزان کرده به خودرو که با هدف دور ریختن آنها به سطل زباله معلوم نیست در کدام خیابان بر زمین خواهند افتاد….

بسیار مشاهده شده که کیسه‌های زباله قرار داده شده روی صندوق عقب و یا آویزان شده به خودرو به خاطر فراموشی راننده عموماً پس از طی مسافتی نقش بر زمین شده و خودروهای عبوری دیگر متلاشی و کف خیابان پخش می‌شود و شهر زیبای بناب را کثیف می‌کنند.

به همین سادگی و با بی‌ دقتی برخی از شهروندان که قرار دادن کیسه زباله درون خودرو را دور از شأن خود می‌دانند باعث زشت شدن چهره شهر می‌شوند حال بماند که این راننده محترم نیسان می‌تواند چندین تن بار بزند اما کیسه زباله را به خودرو آویزان کرده….

به نظر زمان آن رسیده که شهرداری و پلیس راهور شهر بناب و دیگر مسئولان مرتبط در شهرستان بناب با ورود به این مسئله به صورت جدی برخورد کرده و این پدیده و ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار قرار بدهند چرا که برخی نمی‌توانند این عادت را فراموش کنند.

رسانه مردمی صدای بناب، همیشه تلاش خود را کرده که با انتشار دادن این عکس‌ها و فرهنگ سازی مانع افزایش پدیده حمل زباله با خودرو به این مدل شود اما انگار بهتر است وارد گام بعدی شده و مسئولان بناب با تصویب قانون داخل شهری با رانندگان بی‌توجه به این پدیده زشت با اعمال قانون و جریمه برخورد کنند…

  • نویسنده : داود زیبائی