خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند/ ضرورت توجه بیشتر رسانه ها به اخبار امید بخش
خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند/ ضرورت توجه بیشتر رسانه ها به اخبار امید بخش
فرمانده سپاه بناب در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستن که توجه بیشتر رسانه ها به اخبار امید بخش برای مردم امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز یحیی حیدری در جمع خبرنگاران شهررستان بناب ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به نقش مهم خبرنگاران اشاره نمود و گفت: خبرنگاران نقش رابط بین مردم و مسئولان بودن را به نحو احسن پیش برده اند عملکردهای خوبی در سطح شهرستان داشتیم که حضور افراد در پایگاهها و صحنه های مختلف گواه بر این موضوع می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان بناب اظهار داشت: یکی از شاخصه های مهم پل ارتباطی بین مسئولان و مردم بحث عدالت در ارائه مطالب و انصاف است یعنی خبری که منتشر می شود باید انصاف را چه در محتوا و چه در تیتر رعایت کند.

وی افزود: یکی از وظایف خبرنگار بحث امیدآفرینی است خبرنگار می تواند با یک خبر امیدبخش و با نشاط مردم را امیدوار کند در جامعه اسلامی با وجود مشکلات، این انقلاب اسلامی ایران و تحولات بزرگی را رقم زده است که همه ما باید این دستاوردهای بزرگ را نشان داده و روحیه امیدواری را در جامعه رونق دهیم همه ما نسبت به دولت اسلامی جدید که شروع به کار کرده است امید زیادی داریم باید از هیچ گونه کمک به آن دریغ نکنیم با توجه به اینکه شعار مردمی بودن و پاسخگو بودن اصلی شعار این دولت گرامی است خبرنگاران مهمترین نقش را در آن ایفا خواهند کرد.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: خبرنگاران باید به علم و دانش خبرنگاری وفادار باشند که این وضعیت در محتوا و تیتر خبرها مهم است کشورهای غربی به دنبال بهانه ای بودند که انقلاب اسلامی را تضعیف کنند چون انقلاب اسلامی ماهیت ضداستکباری دارد بنابراین ابرقدرتهای غربی سعی بر زیر سوال بردن آن دارند. بنابراین خبرنگاران باید در مسئولیت پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هیچ گونه لکنتی نداشته باشند و در این حالت باید روحیه امیدواری را در جامعه نشر دهیم با نشر مطالبی جذاب و با اشاره ای به توانمندی های موجود در جامعه می توان نقش کاراتری در این زمینه ایفا کرد.

وی در پایان از خبرنگاران خواست تا توانمندیهای آشکار ملت مخصوصاً جوانان را  خبرنگاران واقعاً انتشار دهند که الان نظام جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندیهای عظیمی در تمامی زمینه ها است و در بحث امیدواری در جامعه این توانمندی ها می توانند کاملاً موثر باشند