دانش‌آموزان ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند
دانش‌آموزان ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مجاهدت و تدبیر بود، گفت: نسل جدید و دانش‌آموزان، ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسعود سعادتی در اجتماع دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در تالار وحدت دانشگاه تبریز، اظهار کرد: شما امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شخصی بزرگ اینجا جمع شده‌اید و با حضورتان اعلام می‌کنید که راه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اخلاص شهید سلیمانی باعث شد مکتب حاج قاسم در دنیا فراگیر شود، گفت: شما دانش آموزان باید توجه کنید کسانی که زندگی خود را وقف خدا کرده و برای تحقق اراده الهی جانشان را فدا می کنند بر اساس وعده خداوند، نام آنها بر سر زبانها می افتد و محبوب مردم می شوند.

 

سعادتی با بیان اینکه ایثار سردار سلیمانی باعث شد امروز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت های عالم الگو شود، افزود: وی برای کاری که انتخاب شده بود بهترین بود و جان خود را در راه آرمانهای الهی و دفاع از حرم آل الله و امنیت ملی ایران فدا کرد.

وی تخصص را از دیگر ویژگی های شهید سردار سلیمانی دانست و گفت: آنچه که باعث شد داعش شکست بخورد لطف الهی و فرماندهی این شهید در جبهه مقاومت بود و او دشمن ظالمان و دوست و یاور مظلومان بود.

وی اظهار کرد: ملت ما دشمن ظالمان و دوست مظلومان است و امروز به تبعیت از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ملت ما در کنار مردم مظلوم غزه است .

دانش‌آموزان ادامه دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند

در آستانه سالروز شهادت اسطوره جهانی مقاومت حاج قاسم سلیمانی «اجتماع بزرگ پسران حاج قاسم» با حضور جمع زیادی از دانش آموزان مناطق مختلف آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا